Menzis bevordert 'leefkracht' in nieuwe campagne

- Bureaus
- 21 okt 2020 @ 11:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 21 okt 2020 @ 11:52
- Lucas Boon
Zorgverzekeraar Menzis lanceert een nieuwe campagne, waarin 'de beweging naar een gezondere levensstijl' centraal staat. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Roorda in Amsterdam.
Beeld: still uit commercial.
Dit is het vervolg op de campagne rondom het online gezondsheidsplatform SamenGezond, die Menzis gisteren lanceerde (ook ontwikkeld door Roorda). De nieuwe campagne wordt uitgerold op tv, radio, online, outdoor en in print.
Joeri Jansen, creatief directeur van Roorda, zegt: 'De campagne is een ode aan alle kleine en grote stappen die we al nemen of hebben genomen. Van gezonder eten, de eerste keer trainen met gewichten tot een basketball-wedstrijd spelen in een rolstoel. Deze inspirerende voorbeelden tonen een nieuwe norm. Bezig zijn met je gezondheid geeft energie. Juist nu kan iedereen wel wat van die 'leefkracht' gebruiken.'
De campagne toont een selectie van initiatieven waarmee Menzis een gezonde leefstijl bevordert en inzet op preventie, om zodoende ziektes te voorkomen. Zoals het eerder genoemde SamenGezond, dat Nederlanders helpt gezonde keuzes te maken. Daarnaast het Leefkracht-collectief, waar Menzis-leden een gezondheidscheck en voedingsadvies ontvangen en de Nationale Diabetes Challenge, waar wandelen als medicijn centraal staat.
Bekijk de tv-commercial hieronder:
Menzis - We bewegen from Roorda Reclamebureau on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht... 30-05-2023
- Effie Awards introduceert... 30-05-2023
- Nieuwe merkstrategie en -identiteit... 30-05-2023
- [branded content] Squla focust op... 30-05-2023
- Jonge creatieven bepleiten trein... 30-05-2023
- Being There organiseert Insight... 28-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres