Menzis bevordert 'leefkracht' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 21 okt 2020 @ 11:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 21 okt 2020 @ 11:52
- Lucas Boon
Zorgverzekeraar Menzis lanceert een nieuwe campagne, waarin 'de beweging naar een gezondere levensstijl' centraal staat. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Roorda in Amsterdam.
Beeld: still uit commercial.
Dit is het vervolg op de campagne rondom het online gezondsheidsplatform SamenGezond, die Menzis gisteren lanceerde (ook ontwikkeld door Roorda). De nieuwe campagne wordt uitgerold op tv, radio, online, outdoor en in print.
Joeri Jansen, creatief directeur van Roorda, zegt: 'De campagne is een ode aan alle kleine en grote stappen die we al nemen of hebben genomen. Van gezonder eten, de eerste keer trainen met gewichten tot een basketball-wedstrijd spelen in een rolstoel. Deze inspirerende voorbeelden tonen een nieuwe norm. Bezig zijn met je gezondheid geeft energie. Juist nu kan iedereen wel wat van die 'leefkracht' gebruiken.'
De campagne toont een selectie van initiatieven waarmee Menzis een gezonde leefstijl bevordert en inzet op preventie, om zodoende ziektes te voorkomen. Zoals het eerder genoemde SamenGezond, dat Nederlanders helpt gezonde keuzes te maken. Daarnaast het Leefkracht-collectief, waar Menzis-leden een gezondheidscheck en voedingsadvies ontvangen en de Nationale Diabetes Challenge, waar wandelen als medicijn centraal staat.
Bekijk de tv-commercial hieronder:
Menzis - We bewegen from Roorda Reclamebureau on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management