Dutch Digital Agencies: wisseling van de wacht

Dutch Digital Agencies: wisseling van de wacht
  • Bureaus
  • 14 dec 2020 @ 11:42
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Communicatie

Branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) gaat met ingang van het nieuwe jaar 'een nieuwe fase' in. Na zeven jaar heeft Annemieke Deering (foto) besloten de club te verlaten. Marna van Hal en Dana Scheper zijn de nieuwkomers.

Marna van Hal wordt als bureaumanager samen met Stephanie Muller verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de vereniging. Van Hal werkte de afgelopen jaren als senior marketeer bij Mirabeau en Hike One.

Naast Annemieke Deering verlaat bestuurslid Jan-Willem van Beek de branchevereniging. Hij geeft het stokje over aan Dana Scheper, general manager bij Strangelove Group. Zij gaat zich binnen DDA bezighouden met de portefeuille Finance.

Annemieke Deering over haar vertrek: 'Ik heb me de afgelopen jaren met enorm veel plezier ingezet voor Dutch Digital Agencies en de digitale industrie. Hoe mooi is het dat twee nieuwe toppers met enorm veel energie, ervaring en expertise nu verder bijdragen aan het succes van de vereniging?'

Het DDA-bestuur bestaat vanaf nu uit Ivo Roefs (voorzitter en portefeuille Belangenbehartiging, Schuberg Philis), Jasper Verbunt (portefeuille Thought Leadership, Redkiwi), Zakaria Amlal (portefeuille Kennis & Inspiratie, Gracious), Dana Scheper (portefeuille Talent, Finance en Stichting Digitaal Burgerschap Nederland, Strangelove Group) en Alex Otten (portefeuilles Talent en Finance, We Are You). Marna van Hal en Stephanie Muller zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken