Dutch Digital Agencies: wisseling van de wacht
- Bureaus
- 14 dec 2020 @ 11:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Communicatie
- 14 dec 2020 @ 11:42
- Lucas Boon
Branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) gaat met ingang van het nieuwe jaar 'een nieuwe fase' in. Na zeven jaar heeft Annemieke Deering (foto) besloten de club te verlaten. Marna van Hal en Dana Scheper zijn de nieuwkomers.
Marna van Hal wordt als bureaumanager samen met Stephanie Muller verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de vereniging. Van Hal werkte de afgelopen jaren als senior marketeer bij Mirabeau en Hike One.
Naast Annemieke Deering verlaat bestuurslid Jan-Willem van Beek de branchevereniging. Hij geeft het stokje over aan Dana Scheper, general manager bij Strangelove Group. Zij gaat zich binnen DDA bezighouden met de portefeuille Finance.
Annemieke Deering over haar vertrek: 'Ik heb me de afgelopen jaren met enorm veel plezier ingezet voor Dutch Digital Agencies en de digitale industrie. Hoe mooi is het dat twee nieuwe toppers met enorm veel energie, ervaring en expertise nu verder bijdragen aan het succes van de vereniging?'
Het DDA-bestuur bestaat vanaf nu uit Ivo Roefs (voorzitter en portefeuille Belangenbehartiging, Schuberg Philis), Jasper Verbunt (portefeuille Thought Leadership, Redkiwi), Zakaria Amlal (portefeuille Kennis & Inspiratie, Gracious), Dana Scheper (portefeuille Talent, Finance en Stichting Digitaal Burgerschap Nederland, Strangelove Group) en Alex Otten (portefeuilles Talent en Finance, We Are You). Marna van Hal en Stephanie Muller zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing