Pathé Thuis claimt 'filmavond' in nieuwe campagne
- Bureaus
- 1 dec 2020 @ 14:24
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 1 dec 2020 @ 14:24
- Lucas Boon
Pathé Thuis heeft naar eigen zeggen de grootste filmcollectie van Nederland in huis en een nieuwe campagne, ontwikkeld door Het Bureau van Talpa Network, moet dit idee kracht bij zetten.
Het betreft de tweede campagne van de hand van Het Bureau voor Pathé Thuis. De eerste campagne was geënt op de naamsbekendheid van Pathé Thuis, het vervolg focust op de breedte van het aanbod van de video-on-demand-dienst. De nieuwe campagne moet 'de magie van grote bekende films in je eigen huiskamer' uitlichten. Geen nieuwe releases dus, maar klassiekers. De streamingdienst wil de avond als ‘filmavond’ claimen.
Wouter van der Pauw, creative director bij Het Bureau, zegt: 'Er zijn zoveel films die je kunt blijven kijken en elke keer ontdek je iets nieuws. Pathé Thuis heeft die films in huis en daarom brengen we dat gevoel over in onze nieuwe campagne.'
Thomas van de Weerd, CEO van Pathé Thuis, vult aan: 'Na het succes van de vorige campagne was het voor ons een logische stap om een vervolg aan de samenwerking met Het Bureau te geven. Ze hebben een goede doorvertaling van de oude naar een nieuwe spot gemaakt. Het resultaat is een fantastische beleving van een heerlijke filmavond.'
De campagne wordt uitgerold op tv, radio en online. Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers