Pathé Thuis claimt 'filmavond' in nieuwe campagne

Pathé Thuis claimt 'filmavond' in nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 1 dec 2020 @ 14:24
  • 23010 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Pathé Thuis heeft naar eigen zeggen de grootste filmcollectie van Nederland in huis en een nieuwe campagne, ontwikkeld door Het Bureau van Talpa Network, moet dit idee kracht bij zetten.

Het betreft de tweede campagne van de hand van Het Bureau voor Pathé Thuis. De eerste campagne was geënt op de naamsbekendheid van Pathé Thuis, het vervolg focust op de breedte van het aanbod van de video-on-demand-dienst. De nieuwe campagne moet 'de magie van grote bekende films in je eigen huiskamer' uitlichten. Geen nieuwe releases dus, maar klassiekers. De streamingdienst wil de avond als ‘filmavond’ claimen.

Wouter van der Pauw, creative director bij Het Bureau, zegt: 'Er zijn zoveel films die je kunt blijven kijken en elke keer ontdek je iets nieuws. Pathé Thuis heeft die films in huis en daarom brengen we dat gevoel over in onze nieuwe campagne.'

Thomas van de Weerd, CEO van Pathé Thuis, vult aan: 'Na het succes van de vorige campagne was het voor ons een logische stap om een vervolg aan de samenwerking met Het Bureau te geven. Ze hebben een goede doorvertaling van de oude naar een nieuwe spot gemaakt. Het resultaat is een fantastische beleving van een heerlijke filmavond.'

De campagne wordt uitgerold op tv, radio en online. Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken