GoSpooky aan de slag voor Autodrop
- Bureaus
- 18 feb 2021 @ 09:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaKlantenFood
- 18 feb 2021 @ 09:17
- Lucas Boon
Social-mediabureau GoSpooky gaat aan de slag voor Autodrop. Het bureau in Amsterdam is aangesteld om een nieuwe social media-strategie voor het snoepmerk te bedenken en ontwikkelen, waarbij de focus ligt op 'een onderscheidend merkkarakter'.
GoSpooky wordt verantwoordelijk voor de strategie, creatie, productie en media-inkoop van Autodrop in Nederland. De samenwerking trapt af met 'een aantal nieuwe campagnes', waaronder de introductie van 'zoet & zure Cadillacs' en recent de TikTok-campagne Win je rijbewijs.
Ivo Brand, marketing manager van Autodrop, zegt: 'GoSpooky en Autodrop zijn allebei ooit begonnen als pioniers. We willen voorop lopen en de consument blijven verrassen. Met een sterk strategisch plan en vernieuwende creativiteit heeft GoSpooky ons overtuigd de juiste expertise in huis te hebben om Autodrop het meest prettig gestoorde snoepmerk van Nederland te maken.'
Emiel Brinkhuis, client lead bij GoSpooky, vult aan: 'Autodrop is een sterk merk, met veel vrolijkheid. Ze begrijpen de kracht van social media en zijn niet bang om nieuwe dingen te proberen. We zijn dan ook best een beetje trots om voor een van de oudste snoepmerken van Nederland te mogen werken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

