GoSpooky aan de slag voor Autodrop

GoSpooky aan de slag voor Autodrop
  • Bureaus
  • 18 feb 2021 @ 09:17
  • 16328 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaKlantenFood

Social-mediabureau GoSpooky gaat aan de slag voor Autodrop. Het bureau in Amsterdam is aangesteld om een nieuwe social media-strategie voor het snoepmerk te bedenken en ontwikkelen, waarbij de focus ligt op 'een onderscheidend merkkarakter'.

GoSpooky wordt verantwoordelijk voor de strategie, creatie, productie en media-inkoop van Autodrop in Nederland. De samenwerking trapt af met 'een aantal nieuwe campagnes', waaronder de introductie van 'zoet & zure Cadillacs' en recent de TikTok-campagne Win je rijbewijs.

Ivo Brand, marketing manager van Autodrop, zegt: 'GoSpooky en Autodrop zijn allebei ooit begonnen als pioniers. We willen voorop lopen en de consument blijven verrassen. Met een sterk strategisch plan en vernieuwende creativiteit heeft GoSpooky ons overtuigd de juiste expertise in huis te hebben om Autodrop het meest prettig gestoorde snoepmerk van Nederland te maken.'

Emiel Brinkhuis, client lead bij GoSpooky, vult aan: 'Autodrop is een sterk merk, met veel vrolijkheid. Ze begrijpen de kracht van social media en zijn niet bang om nieuwe dingen te proberen. We zijn dan ook best een beetje trots om voor een van de oudste snoepmerken van Nederland te mogen werken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken