GoSpooky aan de slag voor Autodrop
- Bureaus
- 18 feb 2021 @ 09:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaKlantenFood
- 18 feb 2021 @ 09:17
- Lucas Boon
Social-mediabureau GoSpooky gaat aan de slag voor Autodrop. Het bureau in Amsterdam is aangesteld om een nieuwe social media-strategie voor het snoepmerk te bedenken en ontwikkelen, waarbij de focus ligt op 'een onderscheidend merkkarakter'.
GoSpooky wordt verantwoordelijk voor de strategie, creatie, productie en media-inkoop van Autodrop in Nederland. De samenwerking trapt af met 'een aantal nieuwe campagnes', waaronder de introductie van 'zoet & zure Cadillacs' en recent de TikTok-campagne Win je rijbewijs.
Ivo Brand, marketing manager van Autodrop, zegt: 'GoSpooky en Autodrop zijn allebei ooit begonnen als pioniers. We willen voorop lopen en de consument blijven verrassen. Met een sterk strategisch plan en vernieuwende creativiteit heeft GoSpooky ons overtuigd de juiste expertise in huis te hebben om Autodrop het meest prettig gestoorde snoepmerk van Nederland te maken.'
Emiel Brinkhuis, client lead bij GoSpooky, vult aan: 'Autodrop is een sterk merk, met veel vrolijkheid. Ze begrijpen de kracht van social media en zijn niet bang om nieuwe dingen te proberen. We zijn dan ook best een beetje trots om voor een van de oudste snoepmerken van Nederland te mogen werken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid... 13-06-2025
- KVK speelt met realiteit in nieuwe... 11-06-2025
- Karvan Cévitam mixt verfrissende... 11-06-2025
- Jysk investeert in merkbeleving en... 10-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation