Red Band kleurt de zomer

Red Band kleurt de zomer
  • Bureaus
  • 19 jul 2021 @ 11:02
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • CampagnesMerken

Red Band en Fightclub hebben de handen ineengeslagen om in een nieuwe campagnestijl het merk op alle kanalen te activeren. Zo zijn er gratis Pretslippers bij aankoop van Red Band op de winkelvloer, op social kan het publiek Prettenten winnen en er wordt een bijdrage geleverd aan de actie Zomerpret van Nationaal Fonds Kinderhulp.

‘Dit is nou zo’n campagne waar iedereen blij van wordt, vinden wij. We geven letterlijk kleur aan de zomer met de nieuw ontworpen campagnestijl. De campagne zelf kleurt de zomer van de consument door het weggeven van toffe goodies. Maar het belangrijkste is de bijdrage die we binnen de campagne kunnen leveren aan de actie Zomerpret van Nationaal Fonds Kinderhulp,’ aldus Maarten Evers, Senior Creative bij Fightclub.

‘We klopten aan bij Fightclub met de vraag ons te helpen met de visualisatie van onze ‘Pretseizoen-activatie’. Ze verrasten ons meteen al met een thematiek en communicatiestijl die zoveel meer was dan dat. Het resulteerde in een cross-mediale campagne waarin we letterlijk en figuurlijk kleur geven aan de zomer. Maar nog belangrijker: impactvolle uitingen om aandacht te vragen voor Nationaal Fonds Kinderhulp. In alle opzichten dus een prettige samenwerking,’ zo zegt Peter de Been, Senior Brand Manager Red Band bij Cloetta. 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken