Red Band kleurt de zomer
- Bureaus
- 19 jul 2021 @ 11:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - CampagnesMerken
- 19 jul 2021 @ 11:02
- Sjaak Hoogkamer
Red Band en Fightclub hebben de handen ineengeslagen om in een nieuwe campagnestijl het merk op alle kanalen te activeren. Zo zijn er gratis Pretslippers bij aankoop van Red Band op de winkelvloer, op social kan het publiek Prettenten winnen en er wordt een bijdrage geleverd aan de actie Zomerpret van Nationaal Fonds Kinderhulp.
‘Dit is nou zo’n campagne waar iedereen blij van wordt, vinden wij. We geven letterlijk kleur aan de zomer met de nieuw ontworpen campagnestijl. De campagne zelf kleurt de zomer van de consument door het weggeven van toffe goodies. Maar het belangrijkste is de bijdrage die we binnen de campagne kunnen leveren aan de actie Zomerpret van Nationaal Fonds Kinderhulp,’ aldus Maarten Evers, Senior Creative bij Fightclub.
‘We klopten aan bij Fightclub met de vraag ons te helpen met de visualisatie van onze ‘Pretseizoen-activatie’. Ze verrasten ons meteen al met een thematiek en communicatiestijl die zoveel meer was dan dat. Het resulteerde in een cross-mediale campagne waarin we letterlijk en figuurlijk kleur geven aan de zomer. Maar nog belangrijker: impactvolle uitingen om aandacht te vragen voor Nationaal Fonds Kinderhulp. In alle opzichten dus een prettige samenwerking,’ zo zegt Peter de Been, Senior Brand Manager Red Band bij Cloetta.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing