Red Band kleurt de zomer
- Bureaus
- 19 jul 2021 @ 11:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - CampagnesMerken
- 19 jul 2021 @ 11:02
- Sjaak Hoogkamer
Red Band en Fightclub hebben de handen ineengeslagen om in een nieuwe campagnestijl het merk op alle kanalen te activeren. Zo zijn er gratis Pretslippers bij aankoop van Red Band op de winkelvloer, op social kan het publiek Prettenten winnen en er wordt een bijdrage geleverd aan de actie Zomerpret van Nationaal Fonds Kinderhulp.
‘Dit is nou zo’n campagne waar iedereen blij van wordt, vinden wij. We geven letterlijk kleur aan de zomer met de nieuw ontworpen campagnestijl. De campagne zelf kleurt de zomer van de consument door het weggeven van toffe goodies. Maar het belangrijkste is de bijdrage die we binnen de campagne kunnen leveren aan de actie Zomerpret van Nationaal Fonds Kinderhulp,’ aldus Maarten Evers, Senior Creative bij Fightclub.
‘We klopten aan bij Fightclub met de vraag ons te helpen met de visualisatie van onze ‘Pretseizoen-activatie’. Ze verrasten ons meteen al met een thematiek en communicatiestijl die zoveel meer was dan dat. Het resulteerde in een cross-mediale campagne waarin we letterlijk en figuurlijk kleur geven aan de zomer. Maar nog belangrijker: impactvolle uitingen om aandacht te vragen voor Nationaal Fonds Kinderhulp. In alle opzichten dus een prettige samenwerking,’ zo zegt Peter de Been, Senior Brand Manager Red Band bij Cloetta.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers