DentsuAchtung breidt verder uit

DentsuAchtung breidt verder uit
  • Bureaus
  • 26 okt 2021 @ 09:51
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Storytelling

DentsuAchtung gaat verder uitbreiden. Het bureau heeft een nieuwe hub gespecialiseerd in merkpositionering en identity. Tabi Aziri, Gerben van der Zwaard en Joeri Bakker leiden het nieuwe team.

De nieuwe hub is er verantwoordelijk voor dat nieuwe en gevestigde merken de juiste fundering geeft voor de gehele customer journey. Joeri Bakker vervult daarin de rol van head of products & experiences. Hij kijkt hoe een merk overkomt op alle mogelijke kanalen en vertelt: ‘Met ons shop-in-shop model hebben we gespecialiseerde teams zitten op het gebied van campagnes, social en content, platform design en innovatie waar we werk maken voor merken. Op het moment dat je vanuit een goed fundament de doorvertaling kunt maken naar platform en communicatie dan krijg je een versterkend 1+1=3 effect. Hetzelfde voordeel geldt de andere kant op. Als we bezig zijn met de strategische en visuele basis, dan zorgen onze andere expertises ervoor dat we in een vroeg stadium al kunnen nadenken over features en interacties of wat bepaalde keuzes betekenen voor je social- of campagnestrategie.’

Van der Zwaard vult aan: ‘We zien nog te vaak merken met de wens om iedereen te bedienen en van alle markten thuis te zijn. Een helder verhaal dat consistent op alle touchpoints tot leven komt zorgt uiteindelijk voor een sterke branded customer experience.

Tabi Aziri voegt zich tot slot bij het team als Design Director: ‘Ik voeg me met veel plezier bij DentsuAchtung en in het bijzonder bij de hub voor positionering en identity. Op basis van het eerdere werk en de werkwijze geloof ik dat we merken vooruit helpen. Groot of klein, een uitgesproken identiteit is van groot belang voor ieder merk om succesvol en herkenbaar te zijn en blijven.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken