LDJ Tech PR en This Agency bundelen krachten

LDJ Tech PR en This Agency bundelen krachten
  • Bureaus
  • 13 okt 2021 @ 08:30
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

De Amsterdamse bureaus LDJ Tech PR en This Agency bundelen hun krachten in strategische communicatie en PR, branding en (digital) marketing.

Van links naar rechts Arthur Schotsborg en Ingmar Larsen (This Agency) en Gijs Toxopeus (LDJ).

Gijs Toxopeus, Client & Operations Director bij LDJ Tech PR: ‘Ik ben heel erg enthousiast over de mogelijkheden die ontstaan door de samenwerking met Ingmar en Arthur van This Agency. Wij vinden elkaar in een gedeelde overtuiging om voor organisaties te werken die een positieve impact maken. Door onze expertises te combineren hebben we de kracht om klanten te verrassen met geïntegreerde strategische en creatieve oplossingen voor hun uitdagingen ‘ This Agency is verhuisd naar het kantoor van LDJ zodat nauwere samenwerking nog flexibeler en sneller tot stand komt. Toxopeus: ‘Met de samenwerking ontstaan nieuwe mogelijkheden voor opdrachtgevers van beide bureaus. Zo krijgt This Agency toegang tot kennis, ervaring en netwerken in business- en marketingstrategie, PR en communicatie. LDJ heeft vice versa de beschikking tot de creatieve disciplines in branding en het realiseren van innovatieve merkcampagnes. Hierdoor zijn opdrachtgevers voor geïntegreerde communicatiecampagnes aan het juiste adres in het centrum van de hoofdstad.’

LDJ Tech PR specialiseert zich in strategische PR, marketingcommunicatie en online marketing voor organisaties in tech en innovatie.
This Agency is een Amsterdams creatief bureau opgericht in december 2020 en gespecialiseerd in het creëren van innovatieve merkcampagnes. Co-founders Arthur Schotsborg en Ingmar Larsen hebben bij elkaar meer dan twintig jaar bureau-ervaring. Ze werkten onder meer voor Playstation, Heineken International, DHL, Asics, Albert Heijn, Douwe Egberts, Interpolis en G-Star Raw. Dit jaar heeft This Agency campagnes opgezet voor Denim, BlueMovement en Partou.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken