Sander Tacx nieuwe managing director bij Wayne Parker Kent
- Bureaus
- 9 jan 2023 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ContentStrategie
- 9 jan 2023 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Bij contentmarketingbureau Wayne Parker Kent is Sander Tacx als MD begonnen. Hij komt over van bureau Wavemaker, waar hij interim business director was.
Tacx vult bij WPK de plek in die vrijkwam na het vertrek van Daan Zoetmulder eind vorig jaar. Tacx heeft meer dan 20 jaar bureauervaring en is daarmee volgens het bureau de perfecte persoon om de ambities van het contentmarketingbureau te realiseren.
Voor Wavemaker was hij werkzaam bij (Havas)Boondoggle, Born05 en iO Digital. Met Tacx haalt Wayne Parker Kent volgens het bureau een zeer ervaren bureaudirecteur in huis die heeft bewezen bureaus te laten groeien.
Wayne Parker Kent, ooit opgericht als digitale uitgeverij, heeft zich ontwikkeld als creative agency dat merken helpt met merkstrategieën, contentoplossingen, social, campagnes en activaties. Het bureau onderscheidt zich naar eigen zeggen met een unieke, redactionele aanpak. 'Het bureau is onafhankelijk, maar heeft als onderdeel van Mediahuis wel toegang tot miljoenen dagelijkse bezoekers, wat waardevolle data en inzichten oplevert. Deze inzichten vertaalt Wayne Parker Kent naar content en campagnes die merken en mensen dichterbij elkaar brengen.'
Tacx over zijn benoeming: ‘Wayne Parker Kent heeft de laatste jaren serieuze stappen gezet en is een volwaardig creatief bureau dat merken over de hele breedte helpt hun verhaal te vertellen. Gelukkig heeft het bureau wel zijn unieke kijk op het vak behouden waarbij voor het publiek relevante content, in de breedste zin van het woord, centraal staat. Samen met een onderscheidende aanpak en een team dat barst van het talent, is dat de belangrijkste voorwaarde voor succes. Ik ben dan ook ontzettend blij dat ik bij Wayne Parker Kent aan de slag mag om samen met haar klanten naar nog grotere successen te gaan.’
Wayne Parker Kent werkt voor klanten als Aldi, Samsung, Henkel, Eristoff, William Lawson’s en Fonds Gehandicaptensport.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- contentmarketing
- Wayne Parker Kentt
- business director
- media
- managing director
- Born05
- iO Digital
- branded content
- Sander Tacx
- Wavemaker
- Daan Zoetmulder
- (Havas)Boondoggle
- merk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing