Storyboard Agency breidt directie uit met Joost Peper
- Bureaus
- 11 jul 2023 @ 13:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jul 2023 @ 13:02
- Michiel van Zaane
Influencer marketing bureau Storyboard heeft een nieuwe operationeel directeur: Joost Peper. Peper heeft 20 jaar ervaring in de reclamebranche bij gerenommeerde bedrijven als Fitzroy, Vice en MediaMonks. Als operationeel directeur neemt Peper plaats in de directie naast founder en CEO Martijn de Kemp en wordt partner.
‘Joost en ik kennen elkaar al jaren vanuit de creatieve industrie en dit was het moment om onze ervaring op het gebied van strategie, branded content & operations samen te voegen om de groei op een duurzame manier vorm te geven’, aldus Martijn de Kemp, CEO van Storyboard. ‘We hebben de ambitie om niet alleen onze klanten, maar de jonge branche te helpen versnellen en professionaliseren.’
Peper is in zijn nieuwe rol bij Storyboard verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse activiteiten en het actief uitbouwen van het team, mede dankzij de recente Unilever samenwerkingen. ‘Ik had steeds meer het verlangen om verbinding, slagkracht en snelheid op te zoeken. Het clubhuisgevoel bij Storyboard in het oude bankgebouw op de Kerkstraat is aanstekelijk. Pionieren met een klein team slimme en enthousiaste types geeft iedere dag weer het gevoel dat we stapje voor stapje de wereld veroveren. Daar doe ik het voor’, aldus Joost Peper.
Peper heeft meer dan 20 jaar ervaring in de (digitale) marketing en het management van internationale multidisciplinaire teams. Als voormalig Head of Production Films & Content Emea bij Media.Monks en Chief of Projects and Operations bij Virtue Worldwide, leidde Peper de snelle groei van het bedrijfsportfolio van nieuwe en bestaande klanten, waaronder Anheuser-Busch InBev, Microsoft, Sonos, Nike, Johnnie Walker, Adidas, Unilever en andere toonaangevende merken.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust niet op winnen
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
- Nederland twee marketingbureaus rijker16-05-2024
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing