Slaapmerk Cloudpillo lanceert eerste TV commercial

Slaapmerk Cloudpillo lanceert eerste TV commercial
  • Bureaus
  • 8 feb 2024 @ 16:11
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Slaapmerk Cloudpillo heeft haar eerste TV commercial in samenwerking met creatief bureau Fitzroy gelanceerd. De commercial is onderdeel van het grotere marketingplatform ’Live your Dreams’.

Cloudpillo is drie jaar geleden opgericht door de jonge ondernemers Lars van der Wijst (21) en Jens Timmers (22). Nu staat het bedrijf aan de vooravond van hun grootste marketingcampagne tot dusver. ‘Wij geloven dat wanneer je elke dag alles uit het leven haalt, je elke avond met een ultiem voldaan gevoel naar bed kan. Wij willen mensen daarbij helpen door ze een zo’n goed mogelijke nachtrust te geven. Zodat ze op kunnen staan met frisse energie en al hun dromen waar kunnen maken’ aldus mede-eigenaar Van der Wijst.

Voor de TVC ging Cloudpillo in zee met Fitzroy, dat eerder al de nieuwe positionering en merkidentiteit voor Cloudpillo ontwikkelde, en productiemaatschappij Holy Fools. De campagne is live op NPO 1, 2 en 3 en online.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken