Nieuwe productiemaatschappij 10/10 richt zich op ‘vakmanschap achter film’
- Bureaus
- 12 mrt 2024 @ 11:25
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 mrt 2024 @ 11:25
- Michiel van Zaane
Media-ondernemer Deniz Alkaç lanceert de creatieve filmproductiemaatschappij 10/10 (ten out of ten). Het in Amsterdam gevestigde productiebedrijf is gelanceerd met een roster van regisseurs, gekozen vanwege hun creativiteit, liefde voor filmmaken en bewezen vakmanschap.
Behalve als productiemaatschappij fungeert het gloednieuwe bedrijf ook als internationaal agentschap voor regisseurs en platform voor gelijkgestemde creatieve professionals in de filmwereld. Het doel van 10/10 is ‘de kunst en het vakmanschap van het film maken op een voetstuk te plaatsen. 10/10 wil visueel bijzonder werk maken, maar ook het proces erachter vieren. Het waardeert vakkundigheid, eigenzinnigheid en gelooft dat opzienbarend werk maken draait om het samenbrengen van de beste mensen van binnen en buiten de grenzen van Nederland.’
Op het roster van 10/10 staan bij de lancering drie regisseurs. Ted Alkemade is gevestigd in Nederland/Ibiza en onder andere bekend van de met een Cannes Lion bekroonde case ‘The Bookcase for Tolerance’. Ivan Boljat is gevestigd in Berlijn en tekende voor de internationale campagne van AirUp. Tom Clover is gevestigd in Londen en werkte voor zijn commercials voor Shares samen met Gossip-girl acteur Ed Westwick.
Dankzij internationale samenwerkingen is 10/10 ook inzetbaar in Los Angeles, Londen, Berlijn, Barcelona en Kaapstad.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust niet op winnen
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Koekjesfabrikant Lotus Biscoff... 16-05-2024
- Unox good pasta zoekt hongerige... 16-05-2024
- Humanitas krijgt jaarlang gratis... 16-05-2024
- Nederland twee marketingbureaus rijker16-05-2024
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing