Cortina introduceert e-bike die ‘niet te fotograferen is’
- Bureaus
- 7 aug 2024 @ 08:27
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 aug 2024 @ 08:27
- Michiel van Zaane
De nieuwe campagne van fietsenfabrikant Cortina draait om het verzonnen feit dat Cortina fietsers ongevraagd een stijlicoon zouden zijn en daarom ze constant gefotografeerd worden. Daarom heeft het merk een ‘very, very, very limited edition’ e-bike geïntroduceerd: The No Photo Edition.
In de door Lemon Scented Tea ontwikkelde campagne zien we een Cortina fietser die op de vlucht is voor paparazzi en fans en heftige fotoflitsen. De No Photo Edition biedt uitkomst: de e-bike is wrapped met speciaal reflectiemateriaal. Dit materiaal kaatst de lichtstralen terug naar de bron. Wanneer de fiets gefotografeerd wordt, is enkel het frame zichtbaar en valt de omgeving weg. Zo kan de Cortina fietser weer in alle rust over straat.
In het leven van de doelgroep
The No Photo Edition is te winnen en is daarmee een nieuwe stap in de activatie strategie van Cortina en creative agency Lemon Scented Tea: opvallend aanwezig zijn in de wereld van de 20-30 jaar doelgroep door in te spelen op hun belevingswereld, waar stijl en authenticiteit centraal staan.
The No Photo Edition is de opvolger van de Cortina Reflection Ride, ‘s-werelds eerste en langste passpiegel voor fietsers.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Rabobank profileert zich als 'Onze bank' in merkcampagne
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
- Zalando presenteert nieuwe merkpositionering
- RA*W presenteert After-Cannes talk
- Campagne Kom Gewoon brengt Rotterdam Centrum onder de aandacht
- Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te...
Laatste Nieuws
- Validators en Verian winnen pitch... 16-09-2024
- Den Bosch stimuleert toerisme met... 16-09-2024
- GVB zoekt Amsterdammers die... 13-09-2024
- Benu lanceert nieuwe merkcampagne13-09-2024
- SuperRebel lanceert meest rampzalige... 13-09-2024
- [marketeer 208] Paul Woltering -... 13-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing