Magioni lanceert campagne 'For the love of good food'
- Bureaus
- 25 feb 2025 @ 09:25
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 25 feb 2025 @ 09:25
- Nanny Kuilboer
Magioni, van de pizzabodems en pancakes op basis van groente, lanceert in samenwerking met bureau The Creative Shopping Center een nieuwe campagne: For the love of good food.
Lisa Veen, oprichter van Magioni: ‘Wij geloven dat voedzaam of gezonder eten hand in hand kan gaan met lekker eten. Het moet echter wel een positieve en optimistische uitstraling hebben omdat smaak altijd nummer 1 is. Wij maken jouw favoriete producten smaakvol, gemakkelijk en voedzaam. Daarom zeggen wij in de nieuwste campagne: Try it. Taste it. Love it.’ De campagne in samenwerking met The Creative Shopping Center wordt ook als basis gebruikt voor internationale expansie, met Australië als het eerste exportland. De campagne is inmiddels live en te zien op online kanalen, sociale media en bij verkooppunten. Daarnaast wordt de boodschap versterkt door een samenwerkingen met influencers.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

