Magioni lanceert campagne 'For the love of good food'
- Bureaus
- 25 feb 2025 @ 09:25
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 25 feb 2025 @ 09:25
- Nanny Kuilboer
Magioni, van de pizzabodems en pancakes op basis van groente, lanceert in samenwerking met bureau The Creative Shopping Center een nieuwe campagne: For the love of good food.
Lisa Veen, oprichter van Magioni: ‘Wij geloven dat voedzaam of gezonder eten hand in hand kan gaan met lekker eten. Het moet echter wel een positieve en optimistische uitstraling hebben omdat smaak altijd nummer 1 is. Wij maken jouw favoriete producten smaakvol, gemakkelijk en voedzaam. Daarom zeggen wij in de nieuwste campagne: Try it. Taste it. Love it.’ De campagne in samenwerking met The Creative Shopping Center wordt ook als basis gebruikt voor internationale expansie, met Australië als het eerste exportland. De campagne is inmiddels live en te zien op online kanalen, sociale media en bij verkooppunten. Daarnaast wordt de boodschap versterkt door een samenwerkingen met influencers.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

