Levi's geeft eigen digitaal magazine uit op Flipboard
- Content
- 24 sep 2013 @ 22:05
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Branded contentDigitaal
- 24 sep 2013 @ 22:05
- Redactie Contentmarketing
Levi's geeft sinds kort een eigen digitaal magazine uit op Flipboard, dat is afgeleid van hun identiteit 'Modern Frontier'. Het magazine is dan ook bedoeld om het merk verder uit te bouwen, door de brandingcampagne naar het digitale domein door te trekken.
De focus van Modern Frontier is om artikelen, beelden en video's van het internet te verzamelen om hun lezers te inspireren en te informeren. De postings zullen gericht zijn op innovatieve denkers die de wereld veranderen door creativiteit en samenwerking op het gebied van kunst, cultuur, technologie, design, entertainment en food. Deze postings worden verzameld door zes gastredacteuren, die de postings selecteren uit hun eigen feed en ze vervolgens delen via het Flipboard magazine.
Modern Frontier is zowel via het web als via de gelijknamige app te lezen.
Lees verder op het Flipboard Blog.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert... 15-05-2024
- Campagne tegen MS laat de ziekte... 15-05-2024
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of... 14-05-2024
- Shop-in-shop concept MediaMarkt en... 01-05-2024
- Met een open mindset win je altijd... 30-04-2024
- Nieuwe campagne A.S.R. maakt... 30-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing