Levi's geeft eigen digitaal magazine uit op Flipboard

Levi's geeft eigen digitaal magazine uit op Flipboard
  • Content
  • 24 sep 2013 @ 22:05
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentDigitaal

Levi's geeft sinds kort een eigen digitaal magazine uit op Flipboard, dat is afgeleid van hun identiteit 'Modern Frontier'. Het magazine is dan ook bedoeld om het merk verder uit te bouwen, door de brandingcampagne naar het digitale domein door te trekken.

De focus van Modern Frontier is om artikelen, beelden en video's van het internet te verzamelen om hun lezers te inspireren en te informeren. De postings zullen gericht zijn op innovatieve denkers die de wereld veranderen door creativiteit en samenwerking op het gebied van kunst, cultuur, technologie, design, entertainment en food. Deze postings worden verzameld door zes gastredacteuren, die de postings selecteren uit hun eigen feed en ze vervolgens delen via het Flipboard magazine. 

Modern Frontier is zowel via het web als via de gelijknamige app te lezen.

Lees verder op het Flipboard Blog.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken