Beerwulf laat BN'ers koken met bockbier
- Content
- 24 sep 2018 @ 11:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaProductdesignVideoContent
- 24 sep 2018 @ 11:43
- Lucas Boon
Het is herfst, ofwel de start van het bockbierseizoen. Speciaalbierwebsite Beerwulf.com vroeg tv- en online chefs Miljuschka Witzenhausen, Hidde de Brabander en Freddy Tratlehner (foto) een gerecht te koken met bockbier.
Doel van Beerwulf.com is om het zogenaamde 'bockpier pack' te promoten. Bockbier is naast het drinken ervan namelijk ook geschikt om mee te koken, zo laat de website weten. 'Vooral de stevige herfstgerechten als kaasfondue met bockbier, stoofpotjes en mosselen zijn favoriet. Bockbier kan ook goed gebruikt worden in zoetigheid en desserts.'
Miljuschka Witzenhausen.
Miljuschka Witzenhausen heeft op 24Kitchen meerdere kookprogramma's en is bij RTL te zien als culinair jurylid. Hidde de Brabander, collega van Witzenhausen, bracht in 2016 het boek 'Patissier' uit, waarin hij zijn kennis omtrent het banketbakkersvak heeft gebundeld. Freddy Tratlehner, ook bekend als Vjeze Fur van rapformatie De Jeugd van Tegenwoordig, verovert de afgelopen maanden Instagram met ludieke kookvideo's.
Bekijk de video's op de Instagram-pagina's van de genoemde BN'ers.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes