Beerwulf laat BN'ers koken met bockbier

Beerwulf laat BN'ers koken met bockbier
  • Content
  • 24 sep 2018 @ 11:43
  • 8947 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Social mediaProductVideoContent

Het is herfst, ofwel de start van het bockbierseizoen. Speciaalbierwebsite Beerwulf.com vroeg tv- en online chefs Miljuschka Witzenhausen, Hidde de Brabander en Freddy Tratlehner (foto) een gerecht te koken met bockbier.

Doel van Beerwulf.com is om het zogenaamde 'bockpier pack' te promoten. Bockbier is naast het drinken ervan namelijk ook geschikt om mee te koken, zo laat de website weten. 'Vooral de stevige herfstgerechten als kaasfondue met bockbier, stoofpotjes en mosselen zijn favoriet. Bockbier kan ook goed gebruikt worden in zoetigheid en desserts.'


Miljuschka Witzenhausen.

Miljuschka Witzenhausen heeft op 24Kitchen meerdere kookprogramma's en is bij RTL te zien als culinair jurylid. Hidde de Brabander, collega van Witzenhausen, bracht in 2016 het boek 'Patissier' uit, waarin hij zijn kennis omtrent het banketbakkersvak heeft gebundeld. Freddy Tratlehner, ook bekend als Vjeze Fur van rapformatie De Jeugd van Tegenwoordig, verovert de afgelopen maanden Instagram met ludieke kookvideo's.

Bekijk de video's op de Instagram-pagina's van de genoemde BN'ers.

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken