Van de Velde lanceert internationale influencer-campagne
- Content
- 14 nov 2018 @ 12:45
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - InfluencermarketingCampagnesContent
- 14 nov 2018 @ 12:45
- Redactie Contentmarketing
Lingeriemerk Van de Velde heeft een internationale influencer- en contentstrategie voor de websites Marie Jo en PrimaDonna gelanceerd. De hoofdrol hierin is weggelegd voor model Johanne Landbo (foto). Verantwoordelijk bureau is Storyboard.
De uitdaging was om de lancering onder de aandacht te brengen in vier landen: België, Frankrijk, Duitsland en Nederland. Storyboard heeft de campagne uitgezet met de focus op content, digital media en influencer marketing. Daarnaast heeft het bureau de campagnefilm, additionele video's en banneradvertenties geproduceerd. Iprospect was verantwoordelijk voor de advertentiestrategie.
Model Johanne Landbo is gekozen als gezicht van de campagne. Zij werd per land ondersteund door vijf micro-influencers. Marlies Mols, digital campaign manager bij Van de Velde, laat weten: 'Het lanceren van websites in vier landen was een uitdaging. We weten nu beter waar onze doelgroep zich bevindt en wat voor content zij consumeren. We verwachten met deze campagne veel te leren van onze doelgroep, zodat we toekomstige campagnes beter op hen kunnen afstemmen.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing