Coopr presenteert nieuwe koers

Coopr presenteert nieuwe koers
  • Content
  • 4 dec 2018 @ 11:54
  • 6219 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • WebsiteContent

Is Coopr nu een pr-, content- of communicatiebureau? Om die vraag uit de wereld te helpen, lanceert het bureau uit Rotterdam nu een nieuwe koers en bijbehorende website. 'Steeds meer van het werk dat we maken, ligt op het kruispunt van die drie disciplines.'

Jos Govaart, founder van Coopr, laat weten: 'Het mandaat dat we van klanten krijgen, is de afgelopen jaren oneindig veel vergroot. Tot het pakket van de diensten die we leveren hoort veel: reputatiemanagement, mediatrainingen, influencer marketing, contentmarketing. Kortom: de beste verzamelbak is volgens mij marketingcommunicatie.'

Maar Govaart vindt definities niet het meest interessant. 'Daarom hebben we ervoor gekozen om op een nieuwe website ons werk en onze opinies voor zichzelf te laten spreken. Op de cases-pagina zie je het werk dat we maken. De komende weken zal daar veel nieuw werk verschijnen. Ook zul je hier de komende tijd steeds meer videoproducties vinden. Video is een discipline die we zo vaak voor klanten leverden, dat we hebben besloten er stevig in te investeren.'

KPN

Coopr heeft daarnaast recent KPN als nieuwe klant binnengehaald. Govaart: 'We zijn er trots op dat er klanten zijn die ons weten te vinden op meer dan alleen PR. Tof dat een merk als KPN de moed heeft om met ons een volgende stap te zetten. We gaan aan de slag met het vernieuwde Team KPN. We worden contentproducent waarbij we met interne communicatie beginnen, maar we hopen ook extern impact te kunnen maken.'  

Lees hier een uitgebreide toelichting van Jos Govaart.

 

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken