Coopr presenteert nieuwe koers
- Content
- 4 dec 2018 @ 11:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - WebsiteContent
- 4 dec 2018 @ 11:54
- Lucas Boon
Is Coopr nu een pr-, content- of communicatiebureau? Om die vraag uit de wereld te helpen, lanceert het bureau uit Rotterdam nu een nieuwe koers en bijbehorende website. 'Steeds meer van het werk dat we maken, ligt op het kruispunt van die drie disciplines.'
Jos Govaart, founder van Coopr, laat weten: 'Het mandaat dat we van klanten krijgen, is de afgelopen jaren oneindig veel vergroot. Tot het pakket van de diensten die we leveren hoort veel: reputatiemanagement, mediatrainingen, influencer marketing, contentmarketing. Kortom: de beste verzamelbak is volgens mij marketingcommunicatie.'
Maar Govaart vindt definities niet het meest interessant. 'Daarom hebben we ervoor gekozen om op een nieuwe website ons werk en onze opinies voor zichzelf te laten spreken. Op de cases-pagina zie je het werk dat we maken. De komende weken zal daar veel nieuw werk verschijnen. Ook zul je hier de komende tijd steeds meer videoproducties vinden. Video is een discipline die we zo vaak voor klanten leverden, dat we hebben besloten er stevig in te investeren.'
KPN
Coopr heeft daarnaast recent KPN als nieuwe klant binnengehaald. Govaart: 'We zijn er trots op dat er klanten zijn die ons weten te vinden op meer dan alleen PR. Tof dat een merk als KPN de moed heeft om met ons een volgende stap te zetten. We gaan aan de slag met het vernieuwde Team KPN. We worden contentproducent waarbij we met interne communicatie beginnen, maar we hopen ook extern impact te kunnen maken.'
Lees hier een uitgebreide toelichting van Jos Govaart.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes