Vakanties.nl lanceert social first campagne
- Content
- 7 jan 2019 @ 16:32
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesSocial media
- 7 jan 2019 @ 16:32
- Lucas Boon
Het nieuwe reismerk Vakanties.nl heeft in samenwerking met social reclamebureau Hammerfest een landelijke campagne gelanceerd, met de hoofdfocus op social media en daaruit voortvloeiend een tvc.
Vakanties.nl biedt reizigers de mogelijkheid om zelf een zogenaamde 'pakketreis' samen te stellen; hierin moet de reiziger met al zijn wensen en voorkeuren centraal staan. ‘Of je nu van slapen in een 5-sterrenhotel houdt of liever slaapt onder 5.000 sterren.’
Judith Eyck, directeur van Vakanties.nl, vertelt over de campagne: 'Deze past perfect bij ons DNA en waar we als merk voor willen staan. We zien dat de digital first aanpak direct vanaf de start meer mogelijkheden biedt met betrekking tot goede digitale content, zoals bijvoorbeeld Instagram Stories.'
Slimmigheidjes
Per kanaal (Instagram, Facebook, YouTube) is er gekeken naar het mediagebruik van reizigers en op basis daarvan zijn losse concepten ontwikkeld per fase en kanaal. Guy Lokhoff, oprichter en creatief directeur van Hammerfest, zegt hierover: 'Door social leading te laten zijn vanaf strategie en conceptontwikkeling konden we creatief spelen met slimmigheidjes. Aparte versies van de boodschap die getarget kunnen worden, op elk kanaal afgemeten. Dit zijn het soort campagnes die je graag maakt als social reclamebureau.'
Hammerfest ging voor de productie een samenwerking aan met filmbedrijf Vigics. De campagne loopt sinds vrijdag 4 januari online en op televisie.
Bekijk de campagne hieronder:
Het kan wél op Vakanties.nl from Hammerfest on Vimeo.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
- Soilmates lanceert 'Ugly Gems Guide'15-09-2025
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes