Grolsch en Cinetree dragen liefde voor film uit
- Content
- 21 mrt 2019 @ 10:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentKunst & Cultuur
- 21 mrt 2019 @ 10:27
- Lucas Boon
Grolsch en filmplatform Cinetree slaan de handen ineen. Middels een creatieve samenwerking willen beide partijen Nederland kennis laten maken met bijzondere films en documentaires.
De samenwerking wordt afgetrapt met een promotie van de Grolsch-beugelfles in de Nederlandse supermarkten. Daarnaast maakt het biermerk een nieuwe 'Cinetree Original documentaireserie' mogelijk en organiseren de partijen later dit jaar filmavonden in de open lucht.
Cinetree biedt naar eigen zeggen 'uitsluitend films met belangrijke thema's, maatschappelijke relevantie en verhalen die raken'. De eerstvolgende productie -in samenwerking met Grolsch- is een portrettenserie van eigenzinnige artiesten en creatievelingen uit Nederland.
Verbintenis
Ard Bossema, marketing directeur bij Grolsch, laat weten: 'Films en Grolsch zijn onmiskenbaar met elkaar verbonden. Daarom zochten we naar een mogelijkheid om dat op onze manier verder uit te dragen. Met Cinetree hebben we de juiste partner gevonden om Nederland kennis te laten maken met de mooiste films en documentaires.'
Hanna Verboom, oprichter van Cinetree, voegt daaraan toe: 'Een film is een prachtig middel om een verhaal te vertellen, maar door het grote aanbod raken veel bijzondere films ondergesneeuwd. We zijn dan ook blij met de samenwerking met Grolsch, samen gaan we ervoor zorgen dat dit soort films een groter publiek bereiken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing