Grolsch en Cinetree dragen liefde voor film uit

Grolsch en Cinetree dragen liefde voor film uit
  • Content
  • 21 mrt 2019 @ 10:27
  • 22534 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentKunst & Cultuur

Grolsch en filmplatform Cinetree slaan de handen ineen. Middels een creatieve samenwerking willen beide partijen Nederland kennis laten maken met bijzondere films en documentaires.

De samenwerking wordt afgetrapt met een promotie van de Grolsch-beugelfles in de Nederlandse supermarkten. Daarnaast maakt het biermerk een nieuwe 'Cinetree Original documentaireserie' mogelijk en organiseren de partijen later dit jaar filmavonden in de open lucht.

Cinetree biedt naar eigen zeggen 'uitsluitend films met belangrijke thema's, maatschappelijke relevantie en verhalen die raken'. De eerstvolgende productie -in samenwerking met Grolsch- is een portrettenserie van eigenzinnige artiesten en creatievelingen uit Nederland.

Verbintenis

Ard Bossema, marketing directeur bij Grolsch, laat weten: 'Films en Grolsch zijn onmiskenbaar met elkaar verbonden. Daarom zochten we naar een mogelijkheid om dat op onze manier verder uit te dragen. Met Cinetree hebben we de juiste partner gevonden om Nederland kennis te laten maken met de mooiste films en documentaires.'

Hanna Verboom, oprichter van Cinetree, voegt daaraan toe: 'Een film is een prachtig middel om een verhaal te vertellen, maar door het grote aanbod raken veel bijzondere films ondergesneeuwd. We zijn dan ook blij met de samenwerking met Grolsch, samen gaan we ervoor zorgen dat dit soort films een groter publiek bereiken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken