Grolsch en Cinetree dragen liefde voor film uit
- Content
- 21 mrt 2019 @ 10:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentKunst & Cultuur
- 21 mrt 2019 @ 10:27
- Lucas Boon
Grolsch en filmplatform Cinetree slaan de handen ineen. Middels een creatieve samenwerking willen beide partijen Nederland kennis laten maken met bijzondere films en documentaires.
De samenwerking wordt afgetrapt met een promotie van de Grolsch-beugelfles in de Nederlandse supermarkten. Daarnaast maakt het biermerk een nieuwe 'Cinetree Original documentaireserie' mogelijk en organiseren de partijen later dit jaar filmavonden in de open lucht.
Cinetree biedt naar eigen zeggen 'uitsluitend films met belangrijke thema's, maatschappelijke relevantie en verhalen die raken'. De eerstvolgende productie -in samenwerking met Grolsch- is een portrettenserie van eigenzinnige artiesten en creatievelingen uit Nederland.
Verbintenis
Ard Bossema, marketing directeur bij Grolsch, laat weten: 'Films en Grolsch zijn onmiskenbaar met elkaar verbonden. Daarom zochten we naar een mogelijkheid om dat op onze manier verder uit te dragen. Met Cinetree hebben we de juiste partner gevonden om Nederland kennis te laten maken met de mooiste films en documentaires.'
Hanna Verboom, oprichter van Cinetree, voegt daaraan toe: 'Een film is een prachtig middel om een verhaal te vertellen, maar door het grote aanbod raken veel bijzondere films ondergesneeuwd. We zijn dan ook blij met de samenwerking met Grolsch, samen gaan we ervoor zorgen dat dit soort films een groter publiek bereiken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes