Nieuwe website Kees focust op imperfectie

  • Content
  • 21 mrt 2019 @ 11:23
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentWebsite

BN'ers Froukje de Both (rechts) en Kimberly van de Berkt lanceren 'Kees'. De nieuwe website moet 'de zeepbel van perfectie die de media toont' doorprikken en vrouwen meer houvast en zelfvertrouwen geven.

Op www.ditiskees.nl vertellen bekende en minder bekende vrouwen in video's en columns verhalen over alledaagse zaken als liefde, lifestyle en mode. De website moet herkenning, opluchting en het idee dat je niet de enige bent bieden.

Froukje de Both laat weten: 'Dagelijks worden we in de media bedolven onder de uitingen hoe we 'zouden moeten zijn'. Het beeld overheerst van perfecte vrouwen met perfecte lijven, relaties, carrières, vakanties en dus ook ogenschijnlijk perfecte levens. Maar soms loopt het even anders en dat is ook oké.'

Kimberley van de Berkt voegt daaraan toe: 'Het is zo vermoeiend om je leven continu langs een meetlat te moeten leggen. Met Kees willen we laten zien dat het streven naar individualisme en eigenheid veel meer bevrijdend kan zijn dan onbereikbare perfectie.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken