Nieuwe website Kees focust op imperfectie
- Content
- 21 mrt 2019 @ 11:23
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentWebsite
- 21 mrt 2019 @ 11:23
- Lucas Boon
BN'ers Froukje de Both (rechts) en Kimberly van de Berkt lanceren 'Kees'. De nieuwe website moet 'de zeepbel van perfectie die de media toont' doorprikken en vrouwen meer houvast en zelfvertrouwen geven.
Op www.ditiskees.nl vertellen bekende en minder bekende vrouwen in video's en columns verhalen over alledaagse zaken als liefde, lifestyle en mode. De website moet herkenning, opluchting en het idee dat je niet de enige bent bieden.
Froukje de Both laat weten: 'Dagelijks worden we in de media bedolven onder de uitingen hoe we 'zouden moeten zijn'. Het beeld overheerst van perfecte vrouwen met perfecte lijven, relaties, carrières, vakanties en dus ook ogenschijnlijk perfecte levens. Maar soms loopt het even anders en dat is ook oké.'
Kimberley van de Berkt voegt daaraan toe: 'Het is zo vermoeiend om je leven continu langs een meetlat te moeten leggen. Met Kees willen we laten zien dat het streven naar individualisme en eigenheid veel meer bevrijdend kan zijn dan onbereikbare perfectie.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes