Dr. Oetker komt met pizzabitterbal

  • Content
  • 23 mrt 2022 @ 10:12
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

Dr. Oetker introduceert vanaf heden de pizzabitterbal. De pizzabitterbal is een traditionele krokantebitterbal, alleen met pizzavulling.

De pay-off van de campagne luidt: Pizzabitterballen van Dr. Oetker: voor bíjna alle pizzafans. Dr. Oetker. Op de socials wordt de bitterbal aangeprezen als: ‘Hij is rond! Waan je even helemaal in Italië, maar vooral niet te lang.’ De campagne werd gemaakt door bureau Being There.

Credits:
Opdrachtgever: Dr. Oetker
Verantw. marketeers: Joost van den Berg, Ezra van der Heijde en Dijana Justic
Bureau: Being There
Creative director: Bart Heijboer
Creatie: Isi Merkx & Elwin Kennis
Strategie: Floor Busch
Account: Jeroen Konings
Producer: Mariska Fransen
Productiemaatschappij: DPPLR
Regisseur: Nils Vleugels
DOP: Floris van der Lee
Ex. Producer: Nienke Bliek
Producer: Floor Geleijns
Edit: Robin de Jong
Geluid: Lennart Kleinen en Alan van Ramshorst, KlevR sounddesign
Grading: George Bataloni
Online: DPPLR
VFX: Jos Wabeke, Brandspanking



















Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken