Rob Eijkelenkamp nieuwe CEO studio Piet Boon
- Design
- 25 nov 2014 @ 12:37
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 25 nov 2014 @ 12:37
- Redactie Design
De nieuwe CEO van designstudio Piet Boon is Rob Eijkelenkamp. De voormalig directeur Nieuwsmedia van De Telegraaf Mediagroep en oud-consultant bij Deloitte is per 10 november aangetreden.
Eijkelenkamp heeft een achtergrond in commerciële en bedrijfseconomie en vervulde de afgelopen 12 jaar verschillende directiefuncties. Samen met eigenaren Piet Boon en Karin Meyn zal Eijkelenkamp zich bezighouden met de strategische positionering en de nationale en internationale uitbreiding van het bedrijf. John Jansen, die de CEO-taken als interim waarnam, blijft strategisch adviseur van de studio.
Designstudio Piet Boon werd in 1983 opgericht door de naamgever, die zijn carrière ooit begon als aannemer. Het bureau ontwerpt architectuur, interieurs en producten voor de luxemarkt en heeft projecten uitgevoerd in 46 verschillende landen. Het hoofdkantoor staat in Oostzaan. De stijl van Piet Boon is volgens de ontwerper zelf sterk beïnvloed door mede-eigenaar en interieurontwerper Karin Meyn.
Ontwerp van Piet Boon voor wellnessresort De Hof van Saksen. Foto: Russavia.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes