[DDW] Livestream designmasterclass vanaf Dutch Design Week

[DDW] Livestream designmasterclass vanaf Dutch Design Week
  • Design
  • 17 okt 2018 @ 08:29
  • 4932 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Automotive

Laurens van den Acker, senior VP Corporate Design bij Groupe Renault, geeft in het kader van Dutch Design Week op vrijdag 19 oktober 2018 een besloten Renault Design Masterclass over zijn visie op toekomstige mobiliteit.

De masterclass is te volgen via een livestream die tussen 11.00 en 12.00 uur uitgezonden wordt via renault.nl/live en de Renault Nederland-kanalen op YouTube en Facebook.

De visie van Renault is dat de toekomst van mobiliteit elektrisch, verbonden, autonoom en - in toenemende mate - gedeeld zal zijn. Groupe Renault heeft in 2018 hiervoor een trilogie conceptcars gepresenteerd met ieder een afzonderlijke invulling:

  • EZ-GO: gedeelde mobiliteit in de stad op dagelijkse basis
  • EZ-PRO: last mile delivery in de stad
  • EZ-ULTIMO: premium mobiliteitservaring

Van den Acker zal tijdens de masterclass inhaken op de rol van deze conceptauto’s in toekomstige slimme steden. De masterclass geeft aanvang voor de start van Dutch Design Week van 20 tot en met 28 oktober en wordt live uitgezonden vanuit het Renault Symbioz-huis. Het ecosysteem Symbioz bestaande uit huis en auto is tijdens Dutch Design Week dagelijks voor publiek toegankelijk van 11.00 tot 18.00 uur.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken