Carrefour sluit zich aan bij Pentawards Live

Carrefour sluit zich aan bij Pentawards Live
  • Design
  • 20 dec 2018 @ 11:04
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Evenement

Naast PepsiCo, Microsoft, Kellogg’s en Diageo sluit nu ook Carrefour zich aan bij het lijstje van internationale sprekers tijdens Pentawards Live. Tatiana Ryner, Branding & Visual Identity Manager bij Carrefour, zal het internationale conferentieprogramma van Pentawards Live op 13 februari 2019 in de Passenger Terminal Amsterdam completeren.

Als manager binnen de designafdeling van Carrefour houdt zij zich bezig met de branding en visuele identiteit van het Franse hypermarktconcern. Met haar acht jaar ervaring bij Carrefour is ze het creatieve brein achter de bouw van de designcultuur binnen het merk. Ze beheert alle visuele aspecten van het merk en draagt bij aan het creëren van consistentie in de contactmomenten die klanten met Carrefour hebben.

Ryner is over de gehele wereld werkzaam geweest. Als branding & packaging manager van Decathlon Group is ze jarenlang verantwoordelijk geweest voor de uiteenlopende verpakkingsdesigns van deze Europese sportretailer. Daarvoor was ze actief in Brazilië en New York.

Irma de Hoon, Group Event Director van Pentawards Live: ‘De line-up is uniek en hiermee mag Amsterdam zich op 13 februari tot internationale designhoofdstad benoemen. Tijdens de Pentawards Conference op Pentawards Live krijgt het publiek een uniek inzicht in de mogelijkheden van verpakkingsdesign, toegelicht vanuit het perspectief van ’s werelds meest toonaangevende merken. Laat je meeslepen tijdens deze inspiratievolle sessies en ontdek welke tips de sprekers hebben voor jouw bedrijf hebben.’

Tickets voor de Pentawards Conference zijn beschikbaar via www.pentawardslive.nl. De Pentawards Conference Pass is te verkrijgen voor €250 (excl. BTW). Om het exclusieve karakter van de Conference te bewaken, is een beperkt aantal zitplaatsen beschikbaar.

Pentawards Live vindt plaats op 13 februari 2019 in de Passenger Terminal Amsterdam.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken