Van Superfast naar virtuele Superfaster

Van Superfast naar virtuele Superfaster
  • Design
  • 27 okt 2020 @ 08:00
  • 14636 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • KennissessieEvenementPackaging design

Ook het jaarlijkse Superfast verhuist naar het digitale domein. Deze vrijdag presenteert BNO NextPack in samenwerking met de verpakkingsdeskundigen van VNV ‘Superfast #7’ in het kader van de impact van de coronacrisis op packaging design.

Met een reeks korte, inspirerende presentaties van sprekers uit het veld verhuist Superfast naar het digitale domein en gaat Superfast naar Superfaster met als thema Reset. Op het programma staan Marsha Simon en Harry Starren, een aantal sprekers uit voorgaande edities, maar ook nieuwe gezichten en er is aandacht voor jong talent. Sanne Boekel reageert weer met haar illustraties op alles wat er gezien en gezegd wordt. Superfaster #7: Reset heeft als doelgroep (packaging) designers, marketeers, designstudenten en verpakkingsexperts en wordt georganiseerd door BNO NextPack (brand & packaging designbureaus) in samenwerking met de VNV (verpakkingskundigen).

Klik hier om je direct aan te melden

SUPERFASTer #7: Reset
Datum: 30 oktober
Tijd: 09.30 - 11.00 uur
Locatie: Online
Tickets: Pay as you please (5 euro/3euro)

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken