Nieuwe visuele identiteit Partners voor Jeugd door Effectgroep
- Design
- 14 okt 2021 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual id
- 14 okt 2021 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Het Utrechtse communicatiebureau Effectgroup ontwikkelde voor Partners voor Jeugd een nieuwe visuele identiteit en introductiecampagne.
Partners voor Jeugd is een overkoepelend samenwerkingsverband van organisaties die actief zijn op het gebied van (preventieve) jeugdbescherming en jeugdreclassering. Na een oriëntatie onder diverse bureaus koos Partners voor Jeugd voor Effectgroep. Tot nu toe hadden de verschillende onderdelen van Partners voor Jeugd elk een eigen huisstijl. Marlous van de Wiel, strategie en account Effectgroup: ‘Om de onderlinge verbondenheid te onderstrepen is ervoor gekozen een nieuwe visuele identiteit te ontwikkelen waarbij het uitgangspunt “eenheid in verscheidenheid” is. Dus alle onder Partners voor Jeugd vallende organisaties gebruiken voortaan hetzelfde beeldmerk, maar behouden hun eigen naam en krijgen een eigen kleurstelling die het unieke karakter van de individuele werkmaatschappijen onderstreept. Het nieuwe beeldmerk drukt op een treffende wijze uit waar de professionals binnen Partners voor Jeugd dagelijks mee bezig zijn: op een liefdevolle wijze kwetsbare jongeren (en hun ouders) beschermen en hen verder helpen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

