Drukwerkdeal.nl gaat samenwerking aan met Spotta
- Food-en-retail
- 16 mrt 2018 @ 12:07
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EffectPrintFood
- 16 mrt 2018 @ 12:07
- Peter van Woensel Kooy
Online drukker Drukwerkdeal.nl gaat samenwerken met Spotta, verspreider van huis-aan-huis en gepersonaliseerde folderpakketten en online aanbieder van reclamefolders. Voor retailers en huis-aan-huismedia belangrijke partijen.
Ondernemers die hun flyers en folders bij Drukwerkdeal.nl laten drukken, kunnen deze voortaan laten verspreiden via de diensten van deze PostNL-dochter, melden de partners. Huis-aan-huisverspreiding zit bij Drukwerkdeal.nl de afgelopen jaren flink in de lift. Voor de marktleider reden om de dienstverlening op de schop te nemen. 'Spotta is een partij met een grote staat van dienst en landelijke dekkin', zegt Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal.nl. 'We hebben echt een partner gevonden die matcht bij onze ambities.'
'Drukwerkdeal.nl is een vooraanstaande internetdrukker die kwaliteit en excellente dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan. Dit past bij onze filosofie, we zijn erg blij met dit partnership', aldus Yuri Goossens, Manager MarktManagement bij Spotta.
Afnemers van drukwerkverspreiding bij Drukwerkdeal.nl zijn vooral kleine middenstanders. 'Afgezien van de topretailers heeft huis-aan-huisverspreiding van reclamedrukwerk een sterk lokaal aspect. Denk aan health en beauty, zonnestudio’s en dergelijke. Door het bereik van Spotta vallen de folders van die lokale ondernemers straks tussen die van de landelijke spelers op de mat. Dus met een hoge attentiewaarde', zegt Martijn Jansen.
(PvWK)
Over Drukwerkdeal
Drukwerkdeal.nl is sinds 2005 marktleider in drukwerk, reclamematerialen en relatiegeschenken voor de zakelijke markt. Drukwerkdeal.nl is onderdeel van Cimpress N.V. (Nasdaq: CMPR). (bron: Drukwerkdeal.nl)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- vaandel
- Spotta
- Drukwerkdeal.nl
- retail huis aan huis
- Martijn Jansen
- folder
- promotie
- drukwerk
- filosofie
- Manager MarktManagement
- internet
- partnership
- Yuri Goossens
- Ja/Ja
- Drukwerkdeal.nl
- commercieel directeur
- marktleider
- reclame
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- [onderzoek] Kerst 2025: wat verschijnt er volgens...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




