[podcast] Crunch #13 - Watch out McDonald's: here comes... Jack Bean
- Food-en-retail
- 11 jul 2019 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 11 jul 2019 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
In de podcast-serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Hier hoor je over de movers & shakers uit de wereld van food & marketing. Met vandaag Pepijn Schmeink, mede-oprichter van Jack Bean, een spraakmakende en vernieuwende veganistische fastfoodformule.
In Rotterdam, tegenover het Centraal Station startte hij een jaar geleden de eerste vestiging van Jack Bean, samen met zijn compagnon Mathijs Huis in ’t Veld
Aan ambities geen gebrek. Hij wilde de komende de strijd aangaan met giganten als McDonalds en Burger King. Zijn missie: lekker en verantwoord plantbased fastfood toegankelijk maken voor de massa.
Je hoort in deze uitzending:
* Hoe Pepijn werkt aan de groei van de eerste veganistische fastfoodformule van Nederland
* Wat de uitdagingen zijn om de consument te verleiden tot 100% plantaardig eten
* En hoe hij de komende jaren verder denkt te kunnen uitbreiden.
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
Zin in nog meer Crunch-inspiratie? Ga dit najaar met ons en collega-foodmarketeers mee op onze tweedaagse foodtrendtour naar Barcelona. Klik hier meer informatie!
(PvWK)
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel over hotels in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice
[podcast] Crunch#8 - Harald Lek over Marqt en foodtrends
[podcast] Crunch#9 - Mister Kitchen en AH
[podcast] Crunch#10 - Bright Kitchen over succes dark kitchens
[podcast] Crunch#11 - Too Good To Go versus voedselverspilling
[podcast] Crunch #12: Waar zijn de foodtrends van 2025?
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- andaag
- Crunch
- s & shakers
- journalist
- retail
- interview
- Jack Bean
- Pepijn Schmeink
- food
- veganistisch
- marketing
- Marcus Polman
- vernieuwend
- fastfoodformule
- podcast
- serie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




