Febo kondigt laatste fashioncollectie aan
- Food-en-retail
- 25 jul 2019 @ 19:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodInfluencermarketing
- 25 jul 2019 @ 19:01
- Lucas Boon
Fastfoodketen Febo stopt met zijn vermaarde kledinglijn. Als kroon op de afgelopen drie jaar 'haute friture' komt het merk nog één laatste keer met een nieuwe collectie. Influencer Famke Louise is het gezicht daarvan.
De YouTube-ster laat zien hoe je deze zomer menig nek doet draaien op het strand, met een nieuwe collectie bestaande uit de SS19 Bakhanddoek, Bak't Hat, Febo Fan Slipper, Feboxershort en Furry Slipper Speciaal. Volgens Febo ontstijgt Famke Louise als fenomeen, net als haar voorgangers rapper Donnie en darter Raymond van Barneveld, de grijze massa. Het merk werkt voor deze kledinglijn wederom samen met reclamebureau Natwerk.
De eerste Febo-slipper zag in 2017 het levenslicht. 'Het begin van een bescheiden hype, waarna menig ander merk in Febo's voetsporen trad en meelifte. Geïnspireerd door legendes als Jean Paul Gaultier, Jay-Z en Rolf 'X' Wouters is nu de tijd voor een eervol afscheid aangebroken', aldus Febo-directeur Dennis de Borst.
De allerlaatste haute friture is vrijdag 26 juli vanaf 10:00 uur verkrijgbaar via febo.nl/shop. In de pop-up store Baskèts (Elandsgracht 57 in Amsterdam) is de collectie van vrijdag tot en met zondag verkrijgbaar.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




