'Er is er een jarig hoera hoera'

  • Food-en-retail
  • 2 apr 2020 @ 10:08
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Maatschappij

Je zult maar jarig zijn nu als kind. Niet kunnen trakteren in de klas, geen partijtje en geen familiefeestje. Maar wel kans op een extra cadeautje van speelgoedfabrikant MGA Entertainment.

Kinderen van 2 tot en met 10 jaar, die tussen nu en 28 april jarig zijn, kunnen ingeschreven worden voor de #ThuisJarig-actie via mgalol.nl. Zij maken dan kans op een cadeau dat bij hun thuis wordt afgeleverd. MGA Entertainment bundelt hiervoor de krachten met Intertoys. Intertoys doneert vouchers die met het cadeau worden meegestuurd. Ook Durabo heeft zich met een aantal specifieke verjaardagsproducten aangesloten en mediapartner FamilyBlend - bekende Nederlanders en influencers - zetten zich belangeloos voor dit initiatief in.

Marion Moons marketingmanager MGA Entertainment: ‘De missie van MGA Entertainment is om kinderen te vermaken. Juist nu krijgt onze missie een extra lading. Wij staan voor “samenwerken, innovatief en doen”. Dat komt allemaal in het #ThuisJarig-initiatief samen. We zijn echt erg dankbaar dat Intertoys, overige partners, media en influencers zich op zo’n korte termijn en met veel enthousiasme bij ons initiatief hebben aangesloten.’

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken