Spaaractie voor gekleurde Duralex glazen bij Aldi in Nederland
- Food-en-retail
- 11 nov 2021 @ 08:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenMarketing
- 11 nov 2021 @ 08:38
- Peter van Woensel Kooy
Discount-retailer Aldi in Nederland introduceert vanaf 15 november 2021 de eerste spaaractie van Aldi in Nederland ooit. Klanten kunnen sparen voor gratis, gekleurde Duralex glazen.
De welbekende en populaire glazen zijn op ieder moment van de dag te gebruiken. 'Ze zorgen telkens weer voor een kleurrijk feestje op tafel.'
Veel mensen kennen de veelzijdige Duralex-glazen. Het glas behoort tot de Franse designklassiekers en heeft niet alleen een tijdloze vormgeving, het glas is ook nog eens handig in gebruik. Het is bestand tegen koude en warme dranken, dus geschikt voor koffie of sap overdag tot een lekker wijntje in de avond. Daarnaast is het glas bijna onbreekbaar, ideaal voor jong en oud.
'De discounter weet als geen ander hoe fijn eenvoud kan zijn. Dus geen keuzestress door verschillende spaarartikelen of bijbetalingen als de kaart vol is. De klant kan zonder gedoe sparen voor deze veelzijdige glazen, die verkrijgbaar zijn in vijf verschillende kleuren', meldt Aldi.
Bij iedere € 5,- aan boodschappen ontvangt de klant een spaarzegel. Bovendien krijgt de klant de eerste spaarzegel op de spaarkaart cadeau. Bij inlevering van een volle spaarkaart met 25 zegels in een Aldi-filiaal, ontvangt de klant direct het gratis, gekleurde glas.
Klanten kunnen sparen tot en met 23 januari 2022. Volle spaarkaarten kunnen tot en met 30 januari 2022 worden ingeleverd, meldt de retailer nog.
(PvWK)
Over Aldi
'Aldi is de uitvinder van discount en heeft zo’n vijfhonderd winkels verspreid over heel Nederland. Deze winkels worden beheerd door zeven regionale hoofdkantoren. Ruim 10.000 Aldi-medewerkers vormen het kloppende hart van deze groeiende organisatie. Aldi heeft een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food. Aldi Nord is één van de meest toonaangevende internationale retailers. De discounter focust op de essentie en biedt zijn klanten in negen Europese landen betrouwbare en hoogwaardige producten tegen de laagst mogelijke prijs. De sleutel tot het aanhoudende succes van Aldi Nord Group zijn de meer dan 77.000 Aldi medewerkers in België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal en Spanje.'
(bron: Aldi)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes