Spaaractie voor gekleurde Duralex glazen bij Aldi in Nederland
- Food-en-retail
- 11 nov 2021 @ 08:38
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenMarketing
- 11 nov 2021 @ 08:38
- Peter van Woensel Kooy
Discount-retailer Aldi in Nederland introduceert vanaf 15 november 2021 de eerste spaaractie van Aldi in Nederland ooit. Klanten kunnen sparen voor gratis, gekleurde Duralex glazen.
De welbekende en populaire glazen zijn op ieder moment van de dag te gebruiken. 'Ze zorgen telkens weer voor een kleurrijk feestje op tafel.'
Veel mensen kennen de veelzijdige Duralex-glazen. Het glas behoort tot de Franse designklassiekers en heeft niet alleen een tijdloze vormgeving, het glas is ook nog eens handig in gebruik. Het is bestand tegen koude en warme dranken, dus geschikt voor koffie of sap overdag tot een lekker wijntje in de avond. Daarnaast is het glas bijna onbreekbaar, ideaal voor jong en oud.
'De discounter weet als geen ander hoe fijn eenvoud kan zijn. Dus geen keuzestress door verschillende spaarartikelen of bijbetalingen als de kaart vol is. De klant kan zonder gedoe sparen voor deze veelzijdige glazen, die verkrijgbaar zijn in vijf verschillende kleuren', meldt Aldi.
Bij iedere € 5,- aan boodschappen ontvangt de klant een spaarzegel. Bovendien krijgt de klant de eerste spaarzegel op de spaarkaart cadeau. Bij inlevering van een volle spaarkaart met 25 zegels in een Aldi-filiaal, ontvangt de klant direct het gratis, gekleurde glas.
Klanten kunnen sparen tot en met 23 januari 2022. Volle spaarkaarten kunnen tot en met 30 januari 2022 worden ingeleverd, meldt de retailer nog.
(PvWK)
Over Aldi
'Aldi is de uitvinder van discount en heeft zo’n vijfhonderd winkels verspreid over heel Nederland. Deze winkels worden beheerd door zeven regionale hoofdkantoren. Ruim 10.000 Aldi-medewerkers vormen het kloppende hart van deze groeiende organisatie. Aldi heeft een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food. Aldi Nord is één van de meest toonaangevende internationale retailers. De discounter focust op de essentie en biedt zijn klanten in negen Europese landen betrouwbare en hoogwaardige producten tegen de laagst mogelijke prijs. De sleutel tot het aanhoudende succes van Aldi Nord Group zijn de meer dan 77.000 Aldi medewerkers in België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal en Spanje.'
(bron: Aldi)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing