Ex-Lidl managers lanceren veganistisch voedingsmerk
- 22 feb 2022 @ 09:02
- Ryan Baij
Vier voormalige Lidl-managers hebben in Duitsland een veganistisch voedingsmerk gelanceerd: The VGN. Het zelfverklaarde doel is het leidend merk te worden in deze branche.
De voormalige Lidl-managers Jürgen Achenbach, Martin Hesse, Alexander Wilczek en Dieter Lamprecht willen dat het merk dicht bij de klanten en hun behoeften staan door een opvallende aanwezigheid op sociale media en ook overtuigen met een duidelijke houding in hun communicatie.
Het eerste veganistische product is 'The Original' - een vers, vloeibaar alternatief voor hele eieren gemaakt van tuinbonenproteïne, dat direct uit het gekoelde schap 'klaar voor gebruik' voor de pan kan worden gebruikt als roerei of bij het bakken en koken recepten. De inhoud van een fles van 300 ml komt overeen met ongeveer zes eieren.
Twee procent van de netto-omzet wordt gedoneerd aan de Bioland Foundation voor projecten ter bevordering van duurzame, binnenlandse landbouw.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- [onderzoek] Kerst 2025: wat verschijnt er volgens...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




