Spa introduceert nieuwe purpose: Beter drinken, beter leven

Spa introduceert nieuwe purpose: Beter drinken, beter leven
  • Food-en-retail
  • 28 feb 2022 @ 10:05
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Campagnes

Spa introduceert een nieuwe purpose: ‘Beter drinken, beter leven. Het merk start deze missie om jong en oud te inspireren beter te drinken.

Bij gezond leven denken we meteen aan gezond eten (50%), direct gevolgd door genoeg bewegen (43%). Een derde aspect – beter drinken – speelt veel minder bewust een rol in het streven naar een gezonde leefstijl. Slechts 7% van alle Nederlanders associeert ‘gezond leven’ meteen met beter drinken, blijkt uit een onderzoek van Indiville in opdracht van Spa.

Naast de campagne, met outdoor campagne posters (zie hoofdfoto) van model Linda Deplacie, waarin zij een ode brengt aan de kracht van puurheid, start Spa ook een academie via de social media kanalen.

Mélanie Decelle, Marketing Director Spadel Benelux: ‘Het is onze verantwoordelijkheid, zo voelen we dat in elke vezel van ons merk. We willen graag gezonder leven, maar realiseren ons onvoldoende dat naast gezond eten en bewegen ook beter drinken hierbij belangrijk is: bewust kiezen voor zuiverheid en natuurlijkheid. En de duurzame keuze maken die een positieve impact heeft op de planeet. We willen deze missie met plezier en positieve inspiratie uitdragen, ongeacht de leeftijd. Daarom zijn we ook ongelofelijk trots op Linda Deplacie als onze ambassadeur.’

Ryan Baij

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken