Desperados introduceert nieuwe hard seltzer

Desperados introduceert nieuwe hard seltzer
  • Food-en-retail
  • 5 mei 2022 @ 10:04
  • 16821 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFood

Hard seltzer Desperados Alcoholic Sparkling Water is een nieuwe combinatie van bruisend water, een vleugje limoen én tequila - een frisse seltzer waarmee Desperados buiten de gebaande (bier)paden treedt.

Desperados stapt met de introductie van Desperados Alcoholic Sparkling Water in de wereld van hard seltzer. Hiermee voegt de brouwer een uniek product toe aan haar huidige bierassortiment en prikkelt het de smaakpapillen van consumenten die verlangen naar nieuwe en verfrissende ervaringen. De combinatie van bruisend water, een vleugje limoen en tequila zorgen voor een spannende en fruitige smaak met slechts 99 calorieën. Het drankje bevat 4.5% alcohol.

'Met Desperados Seltzer richten we ons op de moderne generatie, die zich bewust is van hun levensstijl en tegelijktertijd op zoek is naar spanning en nieuwe ervaringen. We spelen in op de veranderende drinkbehoeftes en bieden hiermee een fruitig en verfrissend alcoholisch alternatief. Je gaat onze nieuwste Desperados innovatie terugzien op festivals, op het terras en in de clubs. En ook thuis kun je natuurlijk genieten van dit verfrissende drankje. We zijn trots op deze mooie toevoeging op het huidige portfolio en geven consumenten hiermee de keuze om te genieten van de verschillende rijke smaken van Desperados', vertelt Els Dijkhuizen, Marketing Directeur Heineken Nederland.

Het Desperados portfolio bestaat in Nederland uit het alcoholvrije Desperados Virgin 0.0%, Desperados Original, Ginger, Lime en Mojito en de nieuwe verfrissende Desperados Seltzer.

Verkrijgbaarheid
Desperados seltzer is in Nederland verkrijgbaar in de smaak Lime Twist, een verfrissende smaak met de kick waar het merk om bekend staat. Het is verkrijgbaar in een 4-pack (4x33cl) en een los blik (33cl) bij Jumbo, Plus en Albert Heijn. Vanaf volgende week is het ook te bestellen bij grote flitsbezorgers zoals Zapp. De adviesprijs van het 4-pack blik (4x33cl) is €7,92 en voor het losse 33cl blik is dat €1,98. Daarnaast is het drankje ook in de horeca verkrijgbaar.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken