Albert Heijn en BP openen 100e tankstation met AH to go
- Food-en-retail
- 2 feb 2023 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFood
- 2 feb 2023 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
De uitrol van AH to go op BP tankstations bereikt een nieuwe mijlpaal. Op het nieuwe BP electrisch laad- en benzinetankstation bij rotonde Kooimeer in Alkmaar is de 100ste AH to go winkel feestelijk geopend.
Hier kunnen klanten terecht voor lekker, vers en gezond eten en drinken voor onderweg. Albert Heijn heeft de ambitie om er altijd en overal voor klanten te zijn, ook onderweg, aldus de retailketen.
Marit van Egmond, CEO Albert Heijn vertelt MarketingTribune: 'We zijn er altijd en overal als vertrouwde en inspirerende partner voor onze klanten: om de hoek en onderweg, zoals op treinstations, hogescholen, ziekenhuizen én bij laad- en tankstations. Het afgelopen jaar hebben we nog meer vers, vega, vegan en gezondere keuzes toegevoegd aan het AH to go assortiment. Zo maken we samen beter eten bereikbaar. Voor iedereen.'
Karen de Lathouder, CEO BP Nederland, voegt toe: '100 winkels is een prachtige prestatie in onze samenwerking met Albert Heijn. Als een van de groeimotoren van BP is convenience een gebied waar we enorme groeikansen zien gezien de veranderende behoefte van de klant. De samenwerking met Albert Heijn biedt klanten koffie, eten voor onderweg en eten voor later, wat hier naadloos bij aansluit.'
Lekker voor onderweg
De combinatie van Albert Heijn Heijn en BP op hun eigen vakgebied, zorgt volgens de partners voor nog lekkerder eten en drinken voor onderweg: met een assortiment dat helemaal is toegespitst op de wensen van de weggebruiker. 'De Albert Heijn to go winkel bij BP biedt de weggebruiker een grote keuze aan ter plekke vers bereid eten – warm en koud op bestelling – en drinken voor onderweg, zoals koffie van baristakwaliteit, belegde broodjes, salades, verse vruchten- en groentesappen. Ook zijn er deals voor ieder moment van de dag en wordt er steeds meer vega(n) aan het assortiment toegevoegd. Uiteraard vinden klanten er ook nog steeds de vertrouwde autoproducten, zoals Castrol motorolie en ruitensproeiervloeistof.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- CEO
- tanken
- snel
- AH to go
- salades
- retail
- laadpaal
- BP Nederland
- Marit van Egmond
- Albert Heijn
- groentesap
- baristakwaliteit
- BP
- Karen de Lathouder
- vers
- pomp
- belegde broodjes
- vruchten
- gemak
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing