Albert Heijn en BP openen 100e tankstation met AH to go
- Food-en-retail
- 2 feb 2023 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFood
- 2 feb 2023 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
De uitrol van AH to go op BP tankstations bereikt een nieuwe mijlpaal. Op het nieuwe BP electrisch laad- en benzinetankstation bij rotonde Kooimeer in Alkmaar is de 100ste AH to go winkel feestelijk geopend.
Hier kunnen klanten terecht voor lekker, vers en gezond eten en drinken voor onderweg. Albert Heijn heeft de ambitie om er altijd en overal voor klanten te zijn, ook onderweg, aldus de retailketen.
Marit van Egmond, CEO Albert Heijn vertelt MarketingTribune: 'We zijn er altijd en overal als vertrouwde en inspirerende partner voor onze klanten: om de hoek en onderweg, zoals op treinstations, hogescholen, ziekenhuizen én bij laad- en tankstations. Het afgelopen jaar hebben we nog meer vers, vega, vegan en gezondere keuzes toegevoegd aan het AH to go assortiment. Zo maken we samen beter eten bereikbaar. Voor iedereen.'
Karen de Lathouder, CEO BP Nederland, voegt toe: '100 winkels is een prachtige prestatie in onze samenwerking met Albert Heijn. Als een van de groeimotoren van BP is convenience een gebied waar we enorme groeikansen zien gezien de veranderende behoefte van de klant. De samenwerking met Albert Heijn biedt klanten koffie, eten voor onderweg en eten voor later, wat hier naadloos bij aansluit.'
Lekker voor onderweg
De combinatie van Albert Heijn Heijn en BP op hun eigen vakgebied, zorgt volgens de partners voor nog lekkerder eten en drinken voor onderweg: met een assortiment dat helemaal is toegespitst op de wensen van de weggebruiker. 'De Albert Heijn to go winkel bij BP biedt de weggebruiker een grote keuze aan ter plekke vers bereid eten – warm en koud op bestelling – en drinken voor onderweg, zoals koffie van baristakwaliteit, belegde broodjes, salades, verse vruchten- en groentesappen. Ook zijn er deals voor ieder moment van de dag en wordt er steeds meer vega(n) aan het assortiment toegevoegd. Uiteraard vinden klanten er ook nog steeds de vertrouwde autoproducten, zoals Castrol motorolie en ruitensproeiervloeistof.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Albert Heijn
- groentesap
- BP Nederland
- Karen de Lathouder
- belegde broodjes
- Marit van Egmond
- gemak
- laadpaal
- BP
- vruchten
- CEO
- snel
- baristakwaliteit
- salades
- AH to go
- retail
- tanken
- pomp
- vers
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management