Traffic Radio en RTL7 verslaan Dakar-rally
- Media
- 18 dec 2013 @ 09:46
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Radio
- 18 dec 2013 @ 09:46
- Redactie Media
Verkeerszender Traffic Radio doet vanaf 5 januari uitgebreid verslag van de beroemde Dakar-rally. In samenwerking met de GP-redactie van RTL verslaat sportjournalist Rick Winkelman op Traffic Radio dagelijks de rally in speciale Dakar-updates. RTL7 zorgt elke avond voor een tv-verslag.
Naast Winkelman laten ook zijn collegae commentatoren hun stem horen op Traffic Radio en wordt er geschakeld met Allard Kalff en Tom Coronel, die in de rallykaravaan aanwezig zijn. Verder kan de Dakar-liefhebber bij RTL 7 terecht, waar vanaf 4 januari tot en met 19 januari rond 22.30 uur de rally in beeld wordt gebracht.
Op 5 januari 2014 start de rally in Rosario (Argentinië) en zal via Bolivia uiteindelijk op 18 januari finishen in Valparaiso (Chili). Rick Winkelman zal gedurende deze periode dagelijks verslag doen in het spitsprogramma Traffic Radio Live! In de ochtenduitzending, tussen 07.00 en 09.00 uur, wordt het actuele Dakar nieuws van de avond en nacht gebracht. In de middaguitzending van 16.00 tot 18.00 uur doet Rick live verslag en zal er vooruit worden geblikt naar de avonduitzending van RTL GP. Als er aanleiding voor is zal bovendien Breaking Dakar nieuws direct worden gebracht op Traffic Radio.
De Dakar Rally blijft één van de allermooiste evenementen om te verslaan, zeker als je dit voor zowel radio als televisie mag doen”, aldus Traffic Radio-presentator en RTL-verslaggever Rick Winkelman.
Gedurende Dakar zullen bovendien twee speciale edities van het programma Winkelman Op Wielen (WOW) worden gemaakt. Deze twee uur durende uitzendingen staan geheel in het teken van Dakar. Met interviews, gasten in de studio en uiteraard het laatste Dakar nieuws. Alle Dakar updates en de speciale editie van WOW worden door Traffic Radio vervolgens via iTunes en de website van Traffic Radio beschikbaar gesteld in podcast.Ook in de dagen voorafgaand aan de rally verschijnen speciale Dakar-podcasts.
Lars Schotanus van Traffic Radio: 'We zijn blij met deze unieke samenwerking met onze buren RTL op het Media Park. Daarnaast is dit een mooie opwarmer voor de lancering van onze nieuwe digitale sportzender in 2014.'
Traffic Radio is de verkeerszender van Nederland. Het station speelt volledig in op de ontwikkeling dat steeds meer mensen radio luisteren via (mobiel) internet en op de verwachting dat iedereen in de toekomst ook over internet(radio) onderweg beschikt. Traffic Radio is overal te beluisteren via internet en onderweg via de gratis app voor iPhone en Android.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

