Xite te zien bij grote tv-operator Comcast

  • Media
  • 13 dec 2018 @ 10:00
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MediaTelevisieContent

Nederlands muziekvideoplatform Xite is live bij Comcast, een van de grootste tv-operators ter wereld. Vanaf vandaag hebben alle Comcast Xfinity X1-abonnees toegang tot de interactieve Xite-app.

Met deze app kunnen gebruikers muziekvideo’s liken en skippen, kiezen uit bijna 100 themakanalen, of hun eigen kanaal maken door te kiezen uit een specifiek genre, decade en visual style met Xite’s Mixer-feature.

'Xite is gebouwd op de overtuiging dat we muziek zien, en dat muziekfans muziekvideo’s op een gepersonaliseerde en interactieve manier willen ervaren', zegt Derk Nijssen, CEO en oprichter van Xite. 'We zijn heel blij dat we deze nieuwe vorm van Xite kunnen lanceren via Comcast’s Xfinity X1 en fans in de Verenigde Staten de kans te geven om op de best mogelijke wijze te kunnen genieten van muziekvideo’s.'

Verbeterde missie

De missie van Xite is om de beste muziekvideo-ervaring ter wereld te bieden aan de consument. Het Nederlandse muziekvideoplatform bereikt inmiddels miljoenen huishoudens in Europa, Noord-Amerika en het Midden-Oosten. Het bedrijf verbeterde deze ervaring met het lanceren van een interactieve service, waarmee kijkers muziekvideo’s kunnen liken en skippen, kunnen kiezen uit bestaande themakanalen of zelf een muziekkanaal kunnen bouwen. Bovendien heeft Xite een eigen productie-afdeling gespecialiseerd in het maken van original en branded music content.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken