Xite te zien bij grote tv-operator Comcast
- Media
- 13 dec 2018 @ 10:00
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaTelevisieContent
- 13 dec 2018 @ 10:00
- Jeroen Mirck
Nederlands muziekvideoplatform Xite is live bij Comcast, een van de grootste tv-operators ter wereld. Vanaf vandaag hebben alle Comcast Xfinity X1-abonnees toegang tot de interactieve Xite-app.
Met deze app kunnen gebruikers muziekvideo’s liken en skippen, kiezen uit bijna 100 themakanalen, of hun eigen kanaal maken door te kiezen uit een specifiek genre, decade en visual style met Xite’s Mixer-feature.
'Xite is gebouwd op de overtuiging dat we muziek zien, en dat muziekfans muziekvideo’s op een gepersonaliseerde en interactieve manier willen ervaren', zegt Derk Nijssen, CEO en oprichter van Xite. 'We zijn heel blij dat we deze nieuwe vorm van Xite kunnen lanceren via Comcast’s Xfinity X1 en fans in de Verenigde Staten de kans te geven om op de best mogelijke wijze te kunnen genieten van muziekvideo’s.'
Verbeterde missie
De missie van Xite is om de beste muziekvideo-ervaring ter wereld te bieden aan de consument. Het Nederlandse muziekvideoplatform bereikt inmiddels miljoenen huishoudens in Europa, Noord-Amerika en het Midden-Oosten. Het bedrijf verbeterde deze ervaring met het lanceren van een interactieve service, waarmee kijkers muziekvideo’s kunnen liken en skippen, kunnen kiezen uit bestaande themakanalen of zelf een muziekkanaal kunnen bouwen. Bovendien heeft Xite een eigen productie-afdeling gespecialiseerd in het maken van original en branded music content.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes