MOA vervangt Clou door Daily Data Bytes
- Media
- 4 sep 2020 @ 10:04
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Website
- 4 sep 2020 @ 10:04
- Sjaak Hoogkamer
MOA heeft een nieuw platform voor data-science, analytics en insights. Het platform vervangt het magazine Clou en de wekelijkse nieuwsbrief ClouToday en krijgt de naam Daily Data Bytes.
De MOA wil met Daily Data Bytes, juist in deze onzekere tijd, houvast bieden met kennis en informatie over consument en markt. Met daarnaast volop aandacht voor de laatste ontwikkelingen in het vakgebied van research en data en voor wetenschappelijke inzichten. Met bijdragen uit het vakgebied, in de vorm van blogs en artikelen, wil Daily Data Bytes ook daadwerkelijk een platform zijn voor en door de gehele research- en data-branche. De informatie op Daily Data Bytes is 24/7 gratis toegankelijk en wordt ondersteund met verschillende, ook gratis, nieuwsbrieven voor abonnees. De url van het nieuwe platform is www.dailydatabytes.nl. De redactie is te bereiken via redactie@dailydatabytes.nl
Het blad Clou is door MOA vervangen door een online platform met nieuws over datascience en insights
Wim van Slooten, Algemeen Directeur MOA: ‘Wij zijn als MOA bijzonder trots om dit nieuwe platform met deze nieuwssite te kunnen introduceren. Hiermee vullen we een informatiekloof. Er is geen ander platform dat de drie insights-benaderingen zo integraal aanvliegt. Wij zijn ervan overtuigd dat met dit platform invulling wordt gegeven aan de brede behoefte aan onderzoeksinzichten, ongeacht de aard en oorsprong.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Management neemt PXR Media over
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
Laatste Nieuws
- Management neemt PXR Media over19-12-2025
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

