Frank Bitter leidt media-tak Candid
- Media
- 28 jan 2022 @ 10:56
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaMediastrategie
- 28 jan 2022 @ 10:56
- Peter van Woensel Kooy
Candid heeft Frank Bitter aangesteld als leider van de mediatak binnen de platformorganisatie. Hij zal in zijn functie samen met de agency leads van M2Media en het te fuseren Stroom en de Media Maatschap, verantwoordelijk zijn voor de groei van de media-portefeuille.
'Na meer dan vijftien geweldige jaren bij MediaCom is het tijd voor een nieuwe uitdaging in Nederland. Heel veel zin in!', zegt Bitter (foto) zelf. Bij MediaCom was hij de laatste jaren Managing Director Europe, Middle East & Africa vanuit Londen, daarvoor leidde hij de Nederlandse vestiging. Hij maakte ooit indruk bij de winst van een AMMA door op het podium in het De La Mar iedereen van zijn hele bureau te gaan bedanken. Hoe wist hij zeker dat hij niemand vergat, vroeg MarketingTribune hem even later in de wandelgangen? 'In gedachten liep ik door kantoor langs elke kamer. Zo kon ik niemand vergeten', verklapte Bitter. Hij bekleedde ook enkele jaren een bestuursfunctie bij IAA/DAC.
Candid verwelkomt routinier
De reacties op zijn overstap zijn enthousiast.
Edward Knol, Chief Operating Officer van Candid: 'Frank is een enorme aanwinst voor ons. Hij heeft bewezen goed te kunnen bouwen aan de groei van klanten, het verder ontwikkelen van teams, het verder uitbouwen van proposities en het optimaliseren van de dienstverlening. En Frank doet dat met zowel professionele als menselijke eigenschappen die perfect passen binnen Candid.'
Rudiger Wanck, CEO, Candid: 'Met de komst van Frank met al zijn kennis en ervaring onderstrepen we nogmaals onze ambities en de sterke groei die we met het Candid platform doormaken.'
Frank Bitter voegt daar aan toe: 'Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en ambitie van de mensen van M2Media, Stroom, De Media Maatschap en de media services unit. De mediadivisie van het Candid Platform heeft enorme potentie en ik heb er dan ook veel zin in om samen met deze teams de groeiambities verder vorm te geven.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- portefeuille
- Candid
- M2Media
- media
- geheugen
- fuseren
- Media Maatschap
- IAA
- MediaCom
- AMMA
- Stroom
- Frank Bitter
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

