Frank Bitter leidt media-tak Candid
- Media
- 28 jan 2022 @ 10:56
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaMediastrategie
- 28 jan 2022 @ 10:56
- Peter van Woensel Kooy
Candid heeft Frank Bitter aangesteld als leider van de mediatak binnen de platformorganisatie. Hij zal in zijn functie samen met de agency leads van M2Media en het te fuseren Stroom en de Media Maatschap, verantwoordelijk zijn voor de groei van de media-portefeuille.
'Na meer dan vijftien geweldige jaren bij MediaCom is het tijd voor een nieuwe uitdaging in Nederland. Heel veel zin in!', zegt Bitter (foto) zelf. Bij MediaCom was hij de laatste jaren Managing Director Europe, Middle East & Africa vanuit Londen, daarvoor leidde hij de Nederlandse vestiging. Hij maakte ooit indruk bij de winst van een AMMA door op het podium in het De La Mar iedereen van zijn hele bureau te gaan bedanken. Hoe wist hij zeker dat hij niemand vergat, vroeg MarketingTribune hem even later in de wandelgangen? 'In gedachten liep ik door kantoor langs elke kamer. Zo kon ik niemand vergeten', verklapte Bitter. Hij bekleedde ook enkele jaren een bestuursfunctie bij IAA/DAC.
Candid verwelkomt routinier
De reacties op zijn overstap zijn enthousiast.
Edward Knol, Chief Operating Officer van Candid: 'Frank is een enorme aanwinst voor ons. Hij heeft bewezen goed te kunnen bouwen aan de groei van klanten, het verder ontwikkelen van teams, het verder uitbouwen van proposities en het optimaliseren van de dienstverlening. En Frank doet dat met zowel professionele als menselijke eigenschappen die perfect passen binnen Candid.'
Rudiger Wanck, CEO, Candid: 'Met de komst van Frank met al zijn kennis en ervaring onderstrepen we nogmaals onze ambities en de sterke groei die we met het Candid platform doormaken.'
Frank Bitter voegt daar aan toe: 'Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en ambitie van de mensen van M2Media, Stroom, De Media Maatschap en de media services unit. De mediadivisie van het Candid Platform heeft enorme potentie en ik heb er dan ook veel zin in om samen met deze teams de groeiambities verder vorm te geven.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- media
- M2Media
- portefeuille
- AMMA
- geheugen
- Frank Bitter
- IAA
- Stroom
- fuseren
- Media Maatschap
- Candid
- MediaCom
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing