Geert Hoogeveen aangesteld als Managing Director Teads Nederland
- Media
- 26 apr 2023 @ 08:13
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 apr 2023 @ 08:13
- Michiel van Zaane
Geert Hoogeveen gaat per 1 mei 2023 aan de slag als Managing Director van de Nederlandse tak van mediaplatform Teads. Hij wordt verantwoordelijk voor de groei van de Nederlandse tak van de leverancier van Outstream-advertising oplossingen voor uitgevers, mediabureaus en adverteerders
Hoogeveen was eerder onder meer Country Director Netherlands bij TargetSpot en gaf zeven jaar leiding aan GroupM (Xaxis) in Nederland. Hoogeveen: ‘Ik ben bijzonder onder de indruk van de kwaliteit van het platform van Teads. Ze hebben een uniek end-to-end platform ontwikkeld, gericht op het leveren van de beste resultaten voor elke mediacampagne die via het platform wordt ingezet. En tegelijkertijd voldoet dit platform ook aan de hoogste normen voor brand safety en blijft privacy van alle gebruikers gewaarborgd. De technologische ontwikkelingen en innovatiekracht bewijzen de kracht van Teads wereldwijd. Hun inzet en werkwijze voor cookieless oplossingen met ‘attention’ als nieuwe metric (i.p.v. viewability) overtuigde mij ervan dat Teads actief is om de nieuwe standaarden in de media verder vorm te geven. En daar wil ik graag mijn bijdrage aan leveren.’
Bertrand Quesada, CEO van Teads, vult aan: ‘We zijn buitengewoon blij dat we iemand met de expertise en ervaring van Geert hebben gevonden om ons kantoor in Amsterdam te leiden. Door zijn grote kennis van technische platforms en zijn uitgebreide netwerk zijn we ervan overtuigd dat Geert de juiste persoon is om ons innovatieve platform verder succesvol in de markt te zetten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Management neemt PXR Media over
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
Laatste Nieuws
- Management neemt PXR Media over19-12-2025
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

