Scala Crossmedia neemt vakbladen Textilia en Schoenvisie over

  • Media
  • 6 jul 2023 @ 08:39
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Scala Crossmedia, uitgeverij van tijdschriften zoals Aan de Haak, Railhobby en Textiel Plus, kondigt de overname van Textilia en Schoenvisie aan.

Deze vakbladen in de textiel- en schoenenbranche passen bij Scala’s missie ‘Scala, deel(t) je passie’. Met deze overname verbreedt Scala haar portfolio. en zet ze een belangrijke stap om haar aanwezigheid in de uitgeverswereld verder te versterken. Scala is ervan overtuigd dat de samenvoeging van Textilia en Schoenvisie met haar bestaande portfolio tot synergie en nieuwe kansen voor groei leidt.

Ashja Bosboom, CEO van Scala: ‘Ons mediabedrijf heeft altijd gestaan voor het bieden van inhoud die ertoe doet voor onze doelgroep en met deze uitbreiding naar vakbladen kunnen we nu ook de professionals in de textiel- en schoenenindustrie bedienen.’ Bosboom benadrukt ook haar persoonlijke betrokkenheid bij vakbladen. Ze begon haar carrière bij Reed Elsevier waar ze ervaring heeft opgedaan met vakbladen. Ze voegt daaraan toe: ‘Het voelt als thuiskomen om weer betrokken te zijn bij vakbladen. Voor mij is de cirkel rond.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken