Winnaars Q2 Ster Gouden Loeki bekend
- Media
- 25 jul 2023 @ 10:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 jul 2023 @ 10:18
- Michiel van Zaane
De kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend. Onder meer Albert Heiin, Lidl en het Ministerie van Defensie zijn in top 10 gekozen door een onafhankelijk publiekspanel van GfK.
De 10 kwartaalwinnaars in alfabetische volgorde zijn:
• Albert Heijn & TBWA\Neboko met 'Makkelijk en voordelig meer groente en fruit eten'
• Calvé & Alfred International met 'Calvé Pindakaas 75 jaar'
• Centraal Beheer & DDB met 'Tandemsprong - Komt goed'
• CliniClowns & Gumtree Creatives & LegHetVast met 'Ben jij al Lachdonor?'
• Dove & Ogilvy met 'Dove - Cost of Beauty - Beautiful - Nederland'
• Lidl & JoePublic met 'Vier de zomer goedkóper met Lidl!'
• McDonald's & TBWA\Neboko & TBWA\X met 'McDonald's Family Experience - Je weet vergeet nooit wat je 'Happy' maakt'
• Ministerie van Defensie & Steam met 'Generatie D | Werken bij Defensie'
• Toyota & DDB met 'Een Toyota rijd je nooit alleen voor jezelf'
• WWF met 'Kies voor meer natuur'
De 10 commercials zijn via deze link te bekijken.
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert over het hele jaar 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- leghetvast
- alfred international
- centraal beheer
- dove
- winnaars
- ogilvy
- calvé
- lidl
- jury
- kwartaal
- ster
- gumtree creatives
- tvc
- tbwa\neboko
- Cliniclowns
- publiek
- ddb
- gouden loeki
- albert heijn
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Management neemt PXR Media over
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
Laatste Nieuws
- Management neemt PXR Media over19-12-2025
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

