Ocean Outdoor lanceert nieuw netwerk: City Entrance

  • Media
  • 11 okt 2023 @ 07:51
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Ocean Outdoor lanceert een nieuw netwerk van (D)OOH-schermen: City Entrance.

Dit netwerk van 58 grote schermen staat rond Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven. De schermen, geplaatst rond stadspoorten en verkeersaders bij de genoemde steden, zijn extra groot en zorgen volgens Ocean Outdoor voor ‘extra impact’. Het gaat zowel om digitale schermen als om klassieke (statische) schermen.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken