Floris Regouin (Samsung Benelux) E-mail man van het jaar

Floris Regouin (Samsung Benelux) E-mail man van het jaar
  • Online
  • 10 jun 2016 @ 11:07
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-mailmarketingDesignawards

Tijdens een uitverkochte DDMA EMAIL SUMMIT in de Kromhouthal heeft Floris Regouin (Samsung Benelux) zowel de publieks- als de juryprijs voor beste E-mail man|vrouw van het jaar 2016 gewonnen. Albert Heijn won de juryprijs Beste E-mailcampagne 2016 voor hun Mijn Bonus- campagne en Bol.com ging er vandoor met de publieksprijs voor de beste campagne.

De jury over winnaar Floris Regouin: ‘Floris Regouin (Samsung Benelux) is een gedreven professional met veel kennis van digital marketing, waaronder ook e-mailmarketing. In een internationale en complexe organisatie toont hij zich een bevlogen vaandeldrager van data driven marketing voor het versterken van de klantrelatie. Hij predikt voortdurende verbetering en stimuleert vernieuwing.’

En over de campagne van Albert Heijn: ‘Complimenten van de jury zijn er voor de aanpak, de achterliggende gedachten, de keuzes en de resultaten. De jury heeft niets dan lof voor de campagne en beoordeelt het Mijn Bonus e-mailprogramma als goed doordacht, uitstekend opgebouwd, goed getest en uitgebreid en met resultaten die er mogen zijn.’

Er was een record aantal inzendingen dit jaar. De jury roemt het hoge niveau van alle inzendingen en in het bijzonder van alle genomineerden. Overige genomineerden voor E-mail man | vrouw van het jaar waren: Jasmijn Hemersma (Drukwerkdeals.nl), Frank Veldwachter (Thermen Bussloo) en Erik van der Wal (BPD Ontwikkeling). Voor beste campagne waren ook genomineerd Bol.com en Blokker.

 

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken