Sony stapt in Champions League hoogtepunten
- Online
- 13 sep 2016 @ 14:44
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social mediaInteractie
- 13 sep 2016 @ 14:44
- Redactie Online
Sony Mobile zorgt voortaan ook via Twitter Amplify dat Twitteraars videofragmenten van de beste acties binnen een minuut kunnen kijken. Het gaat om clips uit de wedstrijden die live te zien zijn bij Veronica en NUsport. Deze video’s worden op Twitter door Veronica (@veronicatv) getweet . Heineken biedt deze service al vanaf vorig jaar aan. Zowel Sony als Heineken zijn sponsor van de UEFA Champions League.
Ook voetbalfans die niet live kunnen kijken, zien nu zo snel mogelijk de hoogtepunten en weten of PSV ook dit seizoen de groepsfase overleeft. Daarnaast is er de mogelijkheid voor gebruikers om de videofragmenten te delen via hun eigen Twitter-account.
De Twitter Amplify-deal met Heineken, Sony Mobile en Veronica is de grootste in Nederland tot nu toe. Amplify houdt in dat partners korte videoclips kunnen versturen van tv-shows, sportevenementen of muziekfestivals en zo het bereik vergroten onder een geselecteerd publiek. Uiteraard kunnen Twitterraars de Tweets ook weer retweeten. Afgelopen jaar brachten Heineken, SBS6 en Twitter via Amplify de beste momenten uit de UEFA Champions League knock-outfase. Het is voor het eerst dat de campagne loopt vanaf de groepsfase.
‘Twitter Amplify biedt ons de mogelijkheid om bijna real-time overal unieke momenten van de UEFA Champions League beschikbaar te stellen’, aldus Cindy van Campen, sr Channel Marketeer van Sony Mobile Nederland: ‘Dat past perfect bij onze visie op de sponsorship.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing