Sony stapt in Champions League hoogtepunten
- Online
- 13 sep 2016 @ 14:44
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social mediaInteractie
- 13 sep 2016 @ 14:44
- Redactie Online
Sony Mobile zorgt voortaan ook via Twitter Amplify dat Twitteraars videofragmenten van de beste acties binnen een minuut kunnen kijken. Het gaat om clips uit de wedstrijden die live te zien zijn bij Veronica en NUsport. Deze video’s worden op Twitter door Veronica (@veronicatv) getweet . Heineken biedt deze service al vanaf vorig jaar aan. Zowel Sony als Heineken zijn sponsor van de UEFA Champions League.
Ook voetbalfans die niet live kunnen kijken, zien nu zo snel mogelijk de hoogtepunten en weten of PSV ook dit seizoen de groepsfase overleeft. Daarnaast is er de mogelijkheid voor gebruikers om de videofragmenten te delen via hun eigen Twitter-account.
De Twitter Amplify-deal met Heineken, Sony Mobile en Veronica is de grootste in Nederland tot nu toe. Amplify houdt in dat partners korte videoclips kunnen versturen van tv-shows, sportevenementen of muziekfestivals en zo het bereik vergroten onder een geselecteerd publiek. Uiteraard kunnen Twitterraars de Tweets ook weer retweeten. Afgelopen jaar brachten Heineken, SBS6 en Twitter via Amplify de beste momenten uit de UEFA Champions League knock-outfase. Het is voor het eerst dat de campagne loopt vanaf de groepsfase.
‘Twitter Amplify biedt ons de mogelijkheid om bijna real-time overal unieke momenten van de UEFA Champions League beschikbaar te stellen’, aldus Cindy van Campen, sr Channel Marketeer van Sony Mobile Nederland: ‘Dat past perfect bij onze visie op de sponsorship.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Etos brengt kerstverhalen tot leven11-12-2025
- Artiesten lanceren anti-vape track03-12-2025
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

