Dump je geliefde op Valentijnsdag met verwelkte bloemen van Pleurop
- Online
- 13 feb 2017 @ 13:20
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - WebsiteE-commerce
- 13 feb 2017 @ 13:20
- Redactie Online
Geen bloeiende relatie meer? Gaat je liefdesleven niet helemaal over rozen? Op 14 februari, de internationale dag van de liefde, helpt ‘Pleurop’ je een handje. Voor slechts een paar euro stuurt de dienst een bosje dode bloemen naar je (toekomstige) ex-geliefde.
Uitmaken is niet leuk en Valentijnsdag ook niet. Pleurop is volgens brandmanager Pim Havinga de perfecte manier om de twee te combineren: maak op een (voor jezelf) gemakkelijke manier duidelijk dat je klaar met iemand bent of dat het uit is. Je hoeft er niet langer meer tegenaan te hikken. De organisatie van Pleurop wil het uitmaken van relaties bevorderen en Valentijnsdag werkt dit juist tegen. ‘Valentijnsdag heeft naast het commerciële doel ook een onbedoeld gevolg: het vertroebelt het beeld van je huidige liefde of relatie. En zo kabbelt zo’n relatie maar door. Wij zien hier een goede markt voor.’
Via de website kan iedereen verwelkte bloemen bestellen en aan huis of op werk laten bezorgen bij iemand die het heeft verdiend. Een vers pakket dode bloemen kost € 4,50 (exclusief verzendkosten). Het is ook mogelijk een kort en (on)persoonlijk berichtje bij het ongelukkige valentijnscadeau achter te laten. Pleurop schrijft op maat een stomme brief voor de ontvanger. Voor mensen met wat minder te besteden, is het ook mogelijk om één dode roos te bestellen voor slechts 1 euro. Zie ook de Facebookpagina.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- VanMoof lanceert S6: krachtiger en... 11-06-2025
- [column] Marketingtoppers in London... 06-06-2025
- AI Assistent wil werken in Albert... 06-06-2025
- Maastricht zet bezoeker centraal met... 05-06-2025
- [onderzoek] Nederlandse consument... 20-05-2025
- DDMA prolongeert Experimentation... 19-05-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation