Specsavers lanceert EyeDate app
- Online
- 20 mrt 2018 @ 11:12
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - InnovatieApps
- 20 mrt 2018 @ 11:12
- Redactie Online
Specsavers zet de eerste stappen op de Nederlandse datingmarkt met 'EyeDate’. In de mobiele app van de oogzorgspecialist kies je puur op basis van iemands ogen je mogelijke nieuwe liefde.
Vanaf 1 juni 2018 is de app gratis te downloaden en te gebruiken op alle devices. De stap van professionele oogzorg naar de datingmarkt is voor Specsavers logisch. 'Er zijn natuurlijk al veel datingapps, maar we denken hiermee écht iets unieks te bieden. Wij zien al ruim 20 jaar dagelijks veel ogen voorbijkomen en zijn ervan overtuigd dat ogen veel meer vertellen dan veel mensen denken. Ogen worden niet voor niets ook wel de spiegel van de ziel genoemd. Zo zorgen liefde en verliefdheid niet alleen voor een gezonde hartslag en een lage bloeddruk, maar ook voor ‘poppetjes in de ogen’ - ook wel pretogen genoemd', aldus Marloes Krot, woordvoerder Specsavers Nederland.
Uit onderzoek van Specsavers begin dit jaar onder ruim twaalfduizend Nederlanders blijkt dat pretogen, na een mooi gebit, genoemd worden als meest aantrekkelijke gezichtskenmerk. Daarnaast geeft ruim 80 procent van de ondervraagden aan dat ogen een belangrijke rol spelen tijdens het flirten.
Testers gezocht!
De EyeDate app wordt op 1 juni 2018 officieel gelanceerd. Om de dating app te testen en verder te optimaliseren zoekt Specsavers mensen die online hun soulmate willen vinden op basis van de ogen. Aanmelden voor het testpanel kan via www.specsavers.nl/eyedate.
Bekijk hier de teaser.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- KPN introduceert App de Sint AI gestuurde Sinterklaaservaring...
- Petersen presenteert boek AI-creativiteit voor profs
- [onderzoek] Ruim helft jongeren herkent AI-content moeilijk
- MondoMarketing bekroond tot beste online marketingbureau van...
- Identity Games kiest voor speelse stuntmarketing
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

