Concertgebouworkest treedt dagelijks op na avondklok
- Online
- 25 jan 2021 @ 09:48
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Social mediaMarketing
- 25 jan 2021 @ 09:48
- Peter van Woensel Kooy
Het Koninklijk Concertgebouw gaat élke avond dat de avondklok geldt, dus tenminste tot 10 februari 2021, gratis optreden via Instagram Live.
'De avondklok is zo ingrijpend voor iedereen, dat is iets waar je elke dag mee geconfronteerd wordt in de komende periode', zegt Michiel Jongejan namens het beroemde orkest, 'Daarom leek het ons een goed idee om met een klein, sympathiek gebaar mensen toch steun te bieden. Muziek kan troost, focus, rust en energie bieden.'
Corporate partners
Tot en met 9 februari aanstaande – 'en langer, als dat nodig is', volgens Het Parool – geeft het orkest dagelijks om precies 21.00 uur een virtueel miniconcert, via een Instagram Live-uitzending. Volledig live is het niet, want ook de musici moeten zich aan de overheidsmaatregelen houden en op tijd weer thuis zijn. Lees hier verder. Klik hier voor een welklinkend, actueel overzicht van de corporate partners / sponsors van het 'KCO' en lees waarom zo'n samenwerking interessant kan zijn voor merken. De sponsors bieden steun door dik en dun, blijkt nu des te meer. Bravo! Intussen kunt u van het orkest blijven genieten via Insta Live.
(PvWK, bron: Parool, foto: Wikimedia Commons)
Klik hier voor de juiste link naar Insta Live met het KCO
Foto boven: Het Koninklijk Concertgebouworkest op het Nationaal Concert 2011
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Michiel Jongejan
- muziek
- dirigent
- KCO
- gratis
- troost
- Het Koninklijk Concertgebouw
- pandemie
- Instagram Live
- avondklok
- sponsors
- viool
- 2021
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
- WhatsApp krijgt advertenties18-06-2025
- VanMoof lanceert S6: krachtiger en... 11-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation