Concertgebouworkest treedt dagelijks op na avondklok

  • Online
  • 25 jan 2021 @ 09:48
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Social mediaMarketing

Het Koninklijk Concertgebouw gaat élke avond dat de avondklok geldt, dus tenminste tot 10 februari 2021, gratis optreden via Instagram Live.

'De avondklok is zo ingrijpend voor iedereen, dat is iets waar je elke dag mee geconfronteerd wordt in de komende periode', zegt Michiel Jongejan namens het beroemde orkest, 'Daarom leek het ons een goed idee om met een klein, sympathiek gebaar mensen toch steun te bieden. Muziek kan troost, focus, rust en energie bieden.'

Corporate partners
Tot en met 9 februari aanstaande – 'en langer, als dat nodig is', volgens Het Parool – geeft het orkest dagelijks om precies 21.00 uur een virtueel miniconcert, via een Instagram Live-uitzending. Volledig live is het niet, want ook de musici moeten zich aan de overheidsmaatregelen houden en op tijd weer thuis zijn. Lees hier verder. Klik hier voor een welklinkend, actueel overzicht van de corporate partners / sponsors van het 'KCO' en lees waarom zo'n samenwerking interessant kan zijn voor merken. De sponsors bieden steun door dik en dun, blijkt nu des te meer. Bravo! Intussen kunt u van het orkest blijven genieten via Insta Live.
(PvWK, bron: Parool, foto: Wikimedia Commons)

Klik hier voor de juiste link naar Insta Live met het KCO

Foto boven: Het Koninklijk Concertgebouworkest op het Nationaal Concert 2011 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken