Robeco nieuwe sponsor Rotterdamse Schouwburg
- Sponsoring
- 13 feb 2015 @ 08:17
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringKunst & Cultuur
- 13 feb 2015 @ 08:17
- Redactie Sponsoring
Robeco verbindt zijn naam voor een periode van drie jaar aan de Kleine Zaal van de Rotterdamse Schouwburg. Voor deze periode wordt de Kleine Zaal omgedoopt tot de Robeco Kleine Zaal.
De Rotterdamse Schouwburg behoort (inter)nationaal tot de gezichtsbepalende schouwburgen van de culturele en creatieve sector in Nederland. Met een jaarlijks bezoek van meer dan 150.000 toeschouwers en met voorstellingen die voor bijna 50 procent made in Rotterdam zijn, vervult de schouwburg zowel een lokaal-economische, als een internationale ambassadeursfunctie voor Rotterdam.
Met de partners Ro Theater, acteurscollectief Wunderbaum en Productiehuis Rotterdam is de Rotterdamse Schouwburg volop bezig een nieuw stadstheater te ontwikkelen samen met de internationaal gevierde theater- en operaregisseur Johan Simons.
Roderick Munsters, directeur Robeco: ‘Robeco positioneert zich als investment engineer, en verbindt duurzaam en degelijk onderzoek aan een pioniersgeest. Exact dat is wat Robeco verbindt met de theatermakers in de Robeco Kleine Zaal’
Ellen Walraven, directeur Rotterdamse Schouwburg: 'In een tijd dat het investeren in onderzoek en ontwikkeling, en daarmee de toekomst van de kleine zalen in Nederland, onder druk staat, is het geweldig dat een gerenommeerd en Rotterdams bedrijf dit belang onderschrijft.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Tour of Holland na 21 jaar terug met... 29-07-2025
- PSV en Coca-Cola verlengen... 28-07-2025
- Amazon verlengt sponsoring Uefa... 24-07-2025
- Sport, muziek en cultuur in het Rabo... 15-07-2025
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers