Robeco nieuwe sponsor Rotterdamse Schouwburg

  • Sponsoring
  • 13 feb 2015 @ 08:17
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & Cultuur

Robeco verbindt zijn naam voor een periode van drie jaar aan de Kleine Zaal van de Rotterdamse Schouwburg. Voor deze periode wordt de Kleine Zaal omgedoopt tot de Robeco Kleine Zaal.

De Rotterdamse Schouwburg behoort (inter)nationaal tot de gezichtsbepalende schouwburgen van de culturele en creatieve sector in Nederland. Met een jaarlijks bezoek van meer dan 150.000 toeschouwers en met voorstellingen die voor bijna 50 procent made in Rotterdam zijn, vervult de schouwburg zowel een lokaal-economische, als een internationale ambassadeursfunctie voor Rotterdam.

Met de partners Ro Theater, acteurscollectief Wunderbaum en Productiehuis Rotterdam is de Rotterdamse Schouwburg volop bezig een nieuw stadstheater te ontwikkelen samen met de internationaal gevierde theater- en operaregisseur Johan Simons.

Roderick Munsters, directeur Robeco: ‘Robeco positioneert zich als investment engineer, en verbindt duurzaam en degelijk onderzoek aan een pioniersgeest. Exact dat is wat Robeco verbindt met de theatermakers in de Robeco Kleine Zaal’

Ellen Walraven, directeur Rotterdamse Schouwburg: 'In een tijd dat het investeren in onderzoek en ontwikkeling, en daarmee de toekomst van de kleine zalen in Nederland, onder druk staat, is het geweldig dat een gerenommeerd en Rotterdams bedrijf dit belang onderschrijft.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken