KNVB en Adecco maken werk van Oranje
- Sponsoring
- 4 mrt 2020 @ 09:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Sportmarketing
- 4 mrt 2020 @ 09:48
- Sjaak Hoogkamer
Voor veel mensen is het een droom om te werken voor het Nederlands Elftal. In aanloop naar een sportieve zomer lanceren Adecco en de KNVB in samenwerking met activatiebureau Kumpany de campagne ‘Maak werk van Oranje’.
Door een eigen Oranje droombaan te bedenken en in te sturen via adecco.nl/oranje maken mensen kans aan de slag te gaan als bijvoorbeeld grasmeester, spandoekspecialist, dirigent van het volkslied orkest of lijnentrekker op 29 maart tijdens Nederland – Spanje.
Maak werk van Oranje biedt kans op een droombaan bij het Nederlands Elftal
Samen met oud-international John Heitinga roepen Adecco en KNVB met Man of the Match Benita Brouwer in radio- en videocommercials het publiek op een eigen droombaan te verzinnen. Heitinga: ‘Tijdens iedere interland die ik gespeeld heb, moest ik altijd volledig de focus leggen op het spel. Als geen ander weet ik dat het harde werken niet alleen op het veld gebeurt, maar juist ook door alle medewerkers rondom de wedstrijd. Het mooie van deze campagne is dat nu iedereen die ervaring van dichtbij kan meemaken.’
De kandidaat met de leukste inzending mag zijn of haar eigen droombaan uitvoeren tijden de wedstrijd Nederland – Spanje op 29 maart in de Johan Cruijff ArenA en krijgt die dag ook nog eens een VIP-arrangement. Daarnaast worden er nog 5x2 wedstrijdkaarten weggegeven voor de meest ludieke inzendingen. De droombanen kunnen tot 16 maart worden ingestuurd via adecco.nl/oranje.
Activatiebureau Kumpany tekent voor het concept en de executie. Samen met videolabel BetterMatter is de videocontent van de campagne gemaakt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
- TCL wordt wereldwijde partner van... 04-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation